Blodsprængning i øjet (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.640 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. oktober 2012

MorDk

Vores datter på 12 dage har stadig en lille blodsprængninge i det ene øje. Jeg spurgte min SP og hun sagde det var trykket fra fødslen. Tænker bare... hvor længe mon det er om at gå væk? Sidder lige i kanten ved Iris. Jeg sys det ser lidt uhyggeligt ud  Men SP virkede ikke bekymret... så det bør jeg jo heller ikke være... meeeen alligevel?

Nogle som har oplevet det samme? Og hvor lang tid gik der før blodsprængningen havde fortage sig?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

funklestjernmoren

Hejsa,

jeg gik faktisk lige med den samme bekymring. Min søn er født den 6/9 og havde sådan en sprængning. Den er først forsvundet helt her for tre dage siden.

Så - bare rolig.

Solskins hilsen

Katharina

Anmeld

2. oktober 2012

MorDk

funklestjernmoren skriver:

Hejsa,

jeg gik faktisk lige med den samme bekymring. Min søn er født den 6/9 og havde sådan en sprængning. Den er først forsvundet helt her for tre dage siden.

Så - bare rolig.

Solskins hilsen

Katharina

Oki... Tak!

Sys bare det så helt uhyggeligt ud nemlig....

Anmeld

2. oktober 2012

Mutti2B

Det tog ca 1 måned her.

Anmeld

2. oktober 2012

2babygirls

MorDk skriver:

Vores datter på 12 dage har stadig en lille blodsprængninge i det ene øje. Jeg spurgte min SP og hun sagde det var trykket fra fødslen. Tænker bare... hvor længe mon det er om at gå væk? Sidder lige i kanten ved Iris. Jeg sys det ser lidt uhyggeligt ud  Men SP virkede ikke bekymret... så det bør jeg jo heller ikke være... meeeen alligevel?

Nogle som har oplevet det samme? Og hvor lang tid gik der før blodsprængningen havde fortage sig?!

Min datter havde også en lille en ved øjet, men det gik også væk efter noget tid. Kan ikke huske hvor længe det tog, men pludselig var den der ikke mere.

Anmeld

2. oktober 2012

MorDk

Baby2påvej skriver:

Min datter havde også en lille en ved øjet, men det gik også væk efter noget tid. Kan ikke huske hvor længe det tog, men pludselig var den der ikke mere.

Oki... men var det også i kanten af Iris?

Anmeld

2. oktober 2012

2babygirls

MorDk skriver:

Oki... men var det også i kanten af Iris?

Ja, lige hvor øjet stoppede sad den. Hun havde faktisk det øje lukket da hun blev født, og da hun åbnede det var der en lille rød plet.

Anmeld

2. oktober 2012

Kofoed.

Mener anastasia var cirka 3 uger, da hendes var helt væk... Hmm, det tog i hvert fald to uger.

Anmeld

2. oktober 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
min søn havde det i begge øjne og ret voldsomt!

det forsvandt, kan ikke huske hvornår, men det i hvertifald væk og helt normalt

Anmeld

2. oktober 2012

MorDk

Oki kan se der er mange hvis unger har haft det... så er jeg mere rolig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.