Anbefal en sut til nyfødt :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2012

132319

TeamRocket skriver:

Har du en shop eller? :-)

Nej, det er privat -Dog inden for lovens grænser i forhold til fortjeneste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

Clisolka

Her ville Isabella kun bruge Nuk-sutter - de anatomiske. Det gælder stadig selvom vi har prøvet masser af mærker, men den unge dame vil kun have sine nuk-sutter 

Anmeld

2. oktober 2012

Mor til L&S

Også nuk sutten her....

Anmeld

2. oktober 2012

Benjamins'mor

Vi brugte dem fra NUK. Nogle gange købte vi nogle med frøer og mariehøner i Netto.

Anmeld

2. oktober 2012

Frk. Himmelblå

TeamRocket skriver:

Jeg er faldet rimelig meget for de natursutte som bla babysam sælger. Har i prøvet dem? Hvilke sutte bruger/brugte din nyfødte ?

Vi har til den yngste brugt helt almindelige billige runde sutter fra 0 mdr. Det var hvad, hun fik stukket i munder på neonathalafdelingen for at stimulere sutterefleksen.. 

Den ældste kunne ikke finde ud af det med sut, før hun var knap tre måneder. Og da var KUN Nuk sutter, der duede. 

Natursutten appelerer til mig, men har aldrig været noget for mine børn, - de har ikke kunnet gribe ordentligt fast i den med munden...

Natursutten er i øvrigt netop blevet frikendt 100% i forhold til det, der tidligere var fremme omkring, at den på trods skulle være fyldt med kemi. Det passer ikke. Den skulle være tip top i orden til det lille øko-barn.

Prøv jer frem 

Anmeld

2. oktober 2012

MorDk

Vores søn brugte Nuk sutter! Det samme gør vores datter

Anmeld

2. oktober 2012

Skouboe

Runde bamsesutter fra Bilka. 

Anmeld

2. oktober 2012

MorDk

Købte en natursur til min søn da han var lille... jeg var FAN ... men det var han IKKE. Den er også lidt tung i det faktisk... og det virkede til han havde svært ved at holde den i munden.

Her er det helt klar NUK der hitter ♥

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.