Anbefal en sut til nyfødt :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.915 visninger
17 svar
0 synes godt om
1. oktober 2012

TeamRocket

Jeg er faldet rimelig meget for de natursutte som bla babysam sælger. Har i prøvet dem? Hvilke sutte bruger/brugte din nyfødte ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

merle2010

brugte de helt almindelige billige runde sutter.... de eneste han vil have og dem han holder bedst på....

har prøvet mam sutter, dog uden held...

Anmeld

1. oktober 2012

LouiseRH

Vi bruger og har altid brugt mam

de passede bedst til Isabellas lille ansigt, da hun var lillebitte.

Anmeld

1. oktober 2012

L&V

TeamRocket skriver:

Jeg er faldet rimelig meget for de natursutte som bla babysam sælger. Har i prøvet dem? Hvilke sutte bruger/brugte din nyfødte ?

Dem købte vi os i håbet om at de ku du. Men selve sulten var for kort til at hun ku sutter ordentligt på dem.. Så her bruger vi man perfect fit

Anmeld

1. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi brugte de billige runde sutter til thea og bruger dem igen nu til alberte. 

Det er bedst med sutter, hvor skjoldet buger udad, så sutten ik kommer i kontakt med hudén omkring munden. Det ka nemlig gi masser af hud bøvel, knopper osv. Vh stine

Anmeld

1. oktober 2012

sommer1988

Tror det er forskelligt hvad baby kan li. Min søn prøvede en alm. gammeldags sut. Men den kunne han ikke holde. MAM silicone sutterne har været perfekte lige fra starten. Synes både de er lette, søde, og enkle! Jeg tror også den der populære natursut skulle være god, men du må prøve dig frem. Jeg vil anbefale at købe lidt forskelligt og se hvad han bedst kan li

Anmeld

1. oktober 2012

132319

Min datter bruger natursutter, de er skønne

Sig til, jeg sælger 4 stk til 3 stks pris (120 kr), i alle slags str. og modeller

Anmeld

1. oktober 2012

TeamRocket

132319 skriver:

HMin datter bruger natursutter, de er skønne

Sig til, jeg sælger 4 stk til 3 stks pris (120 kr), i alle slags str. og modeller

Har du en shop eller? :-)

Anmeld

1. oktober 2012

piadas

Vi har altid brugt Nuk sutter til vores børn (de anatomiske). Hver gang har jeg købt lidt forskellige hjem og vi er altid endt med Nuk, så denne gang (4. gang) har jeg kun købt Nuk, for jeg tænker, vi ender med dem igen!

Anmeld

1. oktober 2012

Gogolak

Vi brugte/bruger mam, da det var sutteflasken vi gerne ville bruge hvis jeg ikke kunne amme. Jeg fik at vide det kunne være en fordel de passede sammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.