Flytning ??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2012

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

jeg skal ikke meddele til min søns far at vi flytter  

Hvorfir ikke det ??  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

Kamulla

Anonym skriver:

Hvorfir ikke det ??  

Noahs far ser ikke Noah, og jeg har fuld FFM  

Anmeld

1. oktober 2012

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

Noahs far ser ikke Noah, og jeg har fuld FFM  

Men på hjemmesiden står der jo at det er uanset om der er ffm eller ej. må hellere lige ringe og snakke med dem imorgen .. 

Anmeld

1. oktober 2012

Nemesis

Hvis du flytter 2 km, så skal din datter vel hverken flytte institution og kommer i overhovedet ind i en ny kommune??

Hvis jeres flytning ellers ikke har betydning for din datters hverdag så er der jo ingen grund til at meddele nogen noget eftersom det jo ikke forandrer noget.

Har i ikke samvær så protesterer faderen vel næppe og du flytter jo ikke langt væk. Så jeg ville da ikke underrette nogen om noget.

Sisse

Anmeld

1. oktober 2012

Kamulla

Anonym skriver:

Men på hjemmesiden står der jo at det er uanset om der er ffm eller ej. må hellere lige ringe og snakke med dem imorgen .. 

Har jeg aldrig fået afvide... Hans far har selv afskrevet sig forældremyndigheden og givet den fuldt ud til mig... så skulle han jo også meddele til mig hvor han flytter hen han vil jo altid kunne få min adresse gennem statsamtet desuden ahr hans far 6mdr til at opppe sig i.. ellers har han intet at skulle have sagt mere, for så har han ikke set ham en eneste gang i hans 5 år korte liv.. og dermed kan han ikke komme og få samværd... 

Anmeld

1. oktober 2012

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

Hvis du flytter 2 km, så skal din datter vel hverken flytte institution og kommer i overhovedet ind i en ny kommune??

Hvis jeres flytning ellers ikke har betydning for din datters hverdag så er der jo ingen grund til at meddele nogen noget eftersom det jo ikke forandrer noget.

Har i ikke samvær så protesterer faderen vel næppe og du flytter jo ikke langt væk. Så jeg ville da ikke underrette nogen om noget.

Sisse

Hun flytter til ny inst. Inden vi flytter, men det skal jeg ikke meddele ham.. Er bare bange for at gøre noget forkert mht. De der regler der Står jo at jeg har pligt til at meddele ham det .. 

Anmeld

1. oktober 2012

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

Har jeg aldrig fået afvide... Hans far har selv afskrevet sig forældremyndigheden og givet den fuldt ud til mig... så skulle han jo også meddele til mig hvor han flytter hen han vil jo altid kunne få min adresse gennem statsamtet desuden ahr hans far 6mdr til at opppe sig i.. ellers har han intet at skulle have sagt mere, for så har han ikke set ham en eneste gang i hans 5 år korte liv.. og dermed kan han ikke komme og få samværd... 

Vi har fælles forældremyndighed.. Men han har afskrevet al form for samvær.. Er bare så bange for at gære noget ulovligt eller lign. Som han så kan bruge imod mig engang ...  

Anmeld

1. oktober 2012

Nemesis

Anonym skriver:

Hun flytter til ny inst. Inden vi flytter, men det skal jeg ikke meddele ham.. Er bare bange for at gøre noget forkert mht. De der regler der Står jo at jeg har pligt til at meddele ham det .. 

joo men hvis i ikke har kontakt så kan du jo reelt være uvidende om hvor han bor.

Hvis du gerne vil have det på det rene, så synes jeg du skal skrive til statsforvaltningen og meddele at du flytter de her 2 km, men da der intet samvær er, kender du ikke hans adresse så derfor vil du meddelde dem at du flytter så må de jo selv finde ham og meddelde ham det hvis de synes det er så vigtigt.

men tror nu ikke der sker noget i det her tilfælde. du flytter jo hverken til den anden ende af landet eller til udlandet.

Sisse

Anmeld

1. oktober 2012

emschen09

Dengang jeg flyttede skrev jeg et brev.
Jeg skrev at jeg Heidi flytter sammen med (barnets navn + cpr nr)
til (adressen) d. xxxx.
Jeg bad ham at skrive under på papiret.
Men hvis i ikke snakker sammen er det jo svært at få ham til at underskrive. Men hvis i ikke bor så langt fra hinanden, ville jeg nok smide brevet i hans postkasse.

Anmeld

1. oktober 2012

Nemesis

Anonym skriver:

Vi har fælles forældremyndighed.. Men han har afskrevet al form for samvær.. Er bare så bange for at gære noget ulovligt eller lign. Som han så kan bruge imod mig engang ...  

Hvis han har afskrevet enhver form for samvær så synes jeg virkelig du skal søge om fuld forældremyndighed.

ellers kan du hverken få lavet pas, bestemme skolevalg og du vil få forskellige papirer undervejs i begge skal underskrive.

Det giver da en del bøvl at du skal have fat ham for fx at din datter kan få et pas.

Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.