Flytning ??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.561 visninger
20 svar
0 synes godt om
1. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg er anonym da faren og mit barn ikke har samvær, så ønsker ikke at kunne Googles .. Jeg står og skal flytte til d 1. December .. Ved at jeg skal meddele dette til faren, men hvordan formulere jeg brevet? Og skal jeg sende det til ham eller statsforvaltningrn, og så giver de besked ? Eller hvordan ?? Det er ikke mere end to km jeg flytter væk, men det skal vel stadig meldes ?? 

Hjælp ?! Er helt på bar bund  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

Anonym trådstarter

Slet ingen ? ???  

Anmeld

1. oktober 2012

henh01

Hvis I ikke har nogen samværsordning, så er det vel ikke relevant for ham at vide hvor I bor? Jeg mener, han får jo besked når/hvis han søger samvær gennem statsforvaltningen?

Har du fuld forældremyndighed?

Anmeld

1. oktober 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Hvis I ikke har nogen samværsordning, så er det vel ikke relevant for ham at vide hvor I bor? Jeg mener, han får jo besked når/hvis han søger samvær gennem statsforvaltningen?

Har du fuld forældremyndighed?

Der står bare på hjemmesiden at man skal meddele det uanset om der er samvær, og uanset forældremyndighed  

Ved bare ikke hvad de mener med meddele, altså mail, eller  brev.. Eller andet ??  

Anmeld

1. oktober 2012

henh01

Anonym skriver:

Der står bare på hjemmesiden at man skal meddele det uanset om der er samvær, og uanset forældremyndighed  

Ved bare ikke hvad de mener med meddele, altså mail, eller  brev.. Eller andet ??  

`det ved jeg slet ikke så.. Det må kommunen eller statsforvaltningen vide?

Anmeld

1. oktober 2012

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv

Jeg ville sende ham et anbefalet brev for så får du en kvittering på at han har modtaget det, du kan jo bare skrive at i henhold til statsforvaltningens regl om oplysning af adresse ændring meddeler du hermed at du og barnet/børnene flytter til x adresse og så datoen for flytningen mvh. Navn.

Anmeld

1. oktober 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

`det ved jeg slet ikke så.. Det må kommunen eller statsforvaltningen vide?

Tja, det gør de nok, men troede bare der var en herinde som havde prøvet at skulle flytte med sit barn  

Anmeld

1. oktober 2012

henh01

Anonym skriver:

Tja, det gør de nok, men troede bare der var en herinde som havde prøvet at skulle flytte med sit barn  

jeg har flyttet med mit barn, men det snakkede jeg jo bare løbende med min datters far om. sådan ved afhentning/afleverings situationer og sådan når vi talte sammen "privat"

Håber der sidder en der står eller har stået i samme situation som dig der kan give dig svar

Anmeld

1. oktober 2012

Anonym trådstarter

solskinsliv skriver:

Jeg ville sende ham et anbefalet brev for så får du en kvittering på at han har modtaget det, du kan jo bare skrive at i henhold til statsforvaltningens regl om oplysning af adresse ændring meddeler du hermed at du og barnet/børnene flytter til x adresse og så datoen for flytningen mvh. Navn.

Tak skal du have ! Rigtig godt råd med det anbefalede brev  

Anmeld

1. oktober 2012

Kamulla

jeg skal ikke meddele til min søns far at vi flytter  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.