Da en af mine drenge var 1½ ,skete det samme.
Vi tog så til vagtlægen,da det lige pludselig blev meget forværret.
Vi blev indlagt med babu da de troede han havde fået menigitis fordi han netop støttede sig til tingene.
Heldigvis var det "bare" en grim betændelse i hofteledene der kom som en eftervirkning til hans influenza.
Jeg tror Silas er svimmel,og det kan enten være det samme,og evt være hans ører .
Har man væske i ørerne er man svimmel og har kvalme+ det gør meget ondt når man ligger ned.
Under alle omstændigheder er I nødt til at få lægen til at kigge på ham,især når han tydeligvis ikke har det godt.
God bedring med ham.
Uha, du må endelig ikke sige meningitis, så bliver jeg helt bekymret
Må vidst lige læse mig lidt frem til hvad det egentlig handler om.....
Av det lyder også til at have været rigtig grumt med hoftebetændelse... Det må gøre rigtig ondt 
Han har ikke som sådan kvalme nu her, fordi han spiser og kaster slet ikke op eller noget, han er en madglad dreng og det er han heldigvis igen nu hvor han er "rask" og han falder faktisk fint i søvn, ingen problemer der, han bliver lagt og så går der 1 minut ca. så sover han... Han vågner så til gengæld bare rigtig mange gange i løbet af natten 
Jamen vi tager til læge i morgen, for jeg synes ikke det kan være rigtigt at det skal blive ved... Vil jo ikke have at mit lille put skal være syg i så lang tid...
Mange tak for svar 
Anmeld