Er gået meget tilbage i udvikling! (Erfaring søges)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2012

Muhmi

Da en af mine drenge var 1½ ,skete det samme.

Vi tog så til vagtlægen,da det lige pludselig blev meget forværret.

Vi blev indlagt med babu da de troede han havde fået menigitis fordi han netop støttede sig til tingene.

Heldigvis var det "bare" en grim betændelse i hofteledene der kom som en eftervirkning til hans influenza.

Jeg tror Silas er svimmel,og det kan enten være det samme,og evt være hans ører .

Har man væske i ørerne er man svimmel og har kvalme+ det gør meget ondt når man ligger ned.

Under alle omstændigheder er I nødt til at få lægen til at kigge på ham,især når han tydeligvis ikke har det godt.

God bedring med ham.

Uha, du må endelig ikke sige meningitis, så bliver jeg helt bekymret Må vidst lige læse mig lidt frem til hvad det egentlig handler om.....

Av det lyder også til at have været rigtig grumt med hoftebetændelse... Det må gøre rigtig ondt

Han har ikke som sådan kvalme nu her, fordi han spiser og kaster slet ikke op eller noget, han er en madglad dreng og det er han heldigvis igen nu hvor han er "rask" og han falder faktisk fint i søvn, ingen problemer der, han bliver lagt og så går der 1 minut ca. så sover han... Han vågner så til gengæld bare rigtig mange gange i løbet af natten

Jamen vi tager til læge i morgen, for jeg synes ikke det kan være rigtigt at det skal blive ved... Vil jo ikke have at mit lille put skal være syg i så lang tid...

Mange tak for svar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

Muhmi

HeidiØ skriver:

Øv altså Jeg ville bare gi jer en krammer

Hvis nu lægen imorgen siger det "bare" er virus, så ville jeg måske nok alligevel bestille tid hos en rigtig ørelæge. De har de der specielle apparater jo!

igen!

Det tror jeg også jeg vil gøre, men jeg vil helt sikkert forlange at hun tjekker ham i hoved og rumpe, for jeg vil ikke acceptere at det "bare" er en virus, det synes jeg at de slynger om sig på den her tid af året nemlig...

Tak skal du have 

Anmeld

1. oktober 2012

Muhmi

Mortil2tiloktober skriver:

JEg har ingen erfaring på det område ..

Men jeg har erfaring med ørene , og jeg vil anbefale du kontakter en ørelæge og får dem til at kigge hans øre , da jeg ved og har erfaring om at egen læge bare siger jamen ørene er fine ..

Min dreng fik opdagede væske på ørene da han var knapt halvandet år , da jeg simpelthen valgte og tage ham til en øre læge i stedet , hun kiggede 5 sek på hvert øre ca og der var meget væske på det ene og ikk så meget på det andet . Han fik lagt dræn 2 dage senere .

Tror også jeg vil kontakte ørelæge hvis hun siger at hans ører er fine, for jeg kan simpelthen ikke få det til at passe sammen at han skal være så svækket stadig, det er jo immervæk fire dage siden at han blev "rask" men han kan stadig ikke rigtig noget

Tak for svar 

Anmeld

1. oktober 2012

Muhmi

Puha, ej bliver helt nervøs nu hvor jeg har læst om børnemeningitits, så nu prøver jeg lige at ringe til vagtlægen og høre dem ad hvad de synes... 

Anmeld

1. oktober 2012

mortilnoahogmelina

Muhmi skriver:

VTI

Tror også jeg vil kontakte ørelæge hvis hun siger at hans ører er fine, for jeg kan simpelthen ikke få det til at passe sammen at han skal være så svækket stadig, det er jo immervæk fire dage siden at han blev "rask" men han kan stadig ikke rigtig noget

Tak for svar 

Vil klart være en god ting ..

Håber den lille purk snart er på højkant igen ..

Håber i finder ud af hvad det er der gør det ..

Anmeld

1. oktober 2012

Muhmi

Muhmi skriver:

Puha, ej bliver helt nervøs nu hvor jeg har læst om børnemeningitits, så nu prøver jeg lige at ringe til vagtlægen og høre dem ad hvad de synes... 

Heldigvis siger vagtlægen at det IKKE er meningitis når han har det som han har det nu, i og med at han ingen feber har mere og at han spiser og drikke som han skal... MEN det var godt at jeg ringede, for ellers havde jeg ikke fået nogen søvn i nat og det sagde han også til mig, hehe...

Vi tager dog stadig til lægen og får undersøgt hvad der så ellers er galt med ham

Anmeld

1. oktober 2012

Muhmi

Mortil2tiloktober skriver:

Vil klart være en god ting ..

Håber den lille purk snart er på højkant igen ..

Håber i finder ud af hvad det er der gør det ..

Ja det håber jeg godt nok også, det er så surt når de små er syge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.