Silas var syg, næesten hele sidste uge, to dage før det havde han også været syg i tre dage med feber og snot... man. tirs. ons. og tors. i sidste uge havde han høj feber (mellem 38,5 - 39,9) og det var på panodil, nogle gange... I de fire dage kunne vi ikke aktivere ham, han var slap, lavede ikke andet end at sove og ellers sidde helt stille, havde ingen afføring, spiste ikke særlig meget og drak meget sparsomt, men stadig så der kom lidt tis, så derfor blev vagtlæge eller alm. ikke tilkaldt...
Nu er han så blevet "rask" og med "" mener jeg simpelthen at han er ved godt mod, glad og smiler... MEN han er begyndt at kravle igen istedet for at gå og når han går så er det ligesom om at han halter og så tager han meget fat i ting og støtter sig op ad dem, eller sætter sig så han kan kravle efter ca. 5-7 skridt...
Silas var før det, MEGET fremme i skoene mht. til at gå, løbe, hoppe, danse og være meget aktiv i hans leg, både med ham selv, men også med os... Og det bekymrer mig rigtig meget at han faktisk er gået 4-4½ måned tilbage i hans udvikling... 
Han er også begyndt at vågne om natten, mange gange, hvor han bare begynder at skrige og være utrøstelig alt imellem 5-20 minutter ad gangen, så kommer han ind til os at ligge.. Vender og drejer sig, mange gange.. Vil ligge lidt hos mor, så ikke, lidt hos far, så fungerer det heller ikke og så begynder han sådan set forfra... Dvs. at både mor og far, samt Silas ikke får så forfærdelig meget søvn og ikke har gjort det i snart to uger, pga. sygdom...
Jeg har tænkt tanken om væske i ørerne og vi skal også til lægen i morgen formiddag... Men er der nogle af jer andre der har oplevet noget af det samme, hvor det viste sig at være noget andet end væske i ørerne? Jeg vil så nødig komme op til lægen og at hun så siger at det "bare" er en virus på hans balancenerve, så derfor vil jeg gerne have nogle ting som jeg måske kunne forestille mig det var....
Vil i hjælpe og komme med jeres erfaringer pige? 
På forhånd tak fordi du læste med og for evt. svar