Er gået meget tilbage i udvikling! (Erfaring søges)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.634 visninger
16 svar
0 synes godt om
1. oktober 2012

Muhmi

Silas var syg, næesten hele sidste uge, to dage før det havde han også været syg i tre dage med feber og snot... man. tirs. ons. og tors. i sidste uge havde han høj feber (mellem 38,5 - 39,9) og det var på panodil, nogle gange... I de fire dage kunne vi ikke aktivere ham, han var slap, lavede ikke andet end at sove og ellers sidde helt stille, havde ingen afføring, spiste ikke særlig meget og drak meget sparsomt, men stadig så der kom lidt tis, så derfor blev vagtlæge eller alm. ikke tilkaldt...

Nu er han så blevet "rask" og med "" mener jeg simpelthen at han er ved godt mod, glad og smiler... MEN han er begyndt at kravle igen istedet for at gå og når han går så er det ligesom om at han halter og så tager han meget fat i ting og støtter sig op ad dem, eller sætter sig så han kan kravle efter ca. 5-7 skridt...

Silas var før det, MEGET fremme i skoene mht. til at gå, løbe, hoppe, danse og være meget aktiv i hans leg, både med ham selv, men også med os... Og det bekymrer mig rigtig meget at han faktisk er gået 4-4½ måned tilbage i hans udvikling...

Han er også begyndt at vågne om natten, mange gange, hvor han bare begynder at skrige og være utrøstelig alt imellem 5-20 minutter ad gangen, så kommer han ind til os at ligge.. Vender og drejer sig, mange gange.. Vil ligge lidt hos mor, så ikke, lidt hos far, så fungerer det heller ikke og så begynder han sådan set forfra... Dvs. at både mor og far, samt Silas ikke får så forfærdelig meget søvn og ikke har gjort det i snart to uger, pga. sygdom...

Jeg har tænkt tanken om væske i ørerne og vi skal også til lægen i morgen formiddag... Men er der nogle af jer andre der har oplevet noget af det samme, hvor det viste sig at være noget andet end væske i ørerne? Jeg vil så nødig komme op til lægen og at hun så siger at det "bare" er en virus på hans balancenerve, så derfor vil jeg gerne have nogle ting som jeg måske kunne forestille mig det var....

Vil i hjælpe og komme med jeres erfaringer pige?

På forhånd tak fordi du læste med og for evt. svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

bobbles

Kan desværre ikke hjælpe men ville ikke forlade tråden uden at skrive. Men håber en læge kan hjælpe med at finde ud af hvad han fejler <3

Anmeld

1. oktober 2012

LRJ

I januar 2011 blev min datter os meget syg med lungebetændelse der varede til marts men inden det kunne hun næsten gå (8,5 md gammel kunne hun gå selv 10 skridt) men det kunne hun ikk efter det, hendes udvikling stoppede fuldstændig, og snakkede med lægen om det, og han fortalte at det var normalt når børn blev meget syge hun gik først igen et par dage før hun blev et år

Anmeld

1. oktober 2012

Muhmi

Frøken Christiansen skriver:

Kan desværre ikke hjælpe men ville ikke forlade tråden uden at skrive. Men håber en læge kan hjælpe med at finde ud af hvad han fejler <3

Tak  ja det håber jeg godt nok også...  Det er simpelthen så trist at se sin lille dreng næsten ikke kunne noget mere

Anmeld

1. oktober 2012

Muhmi

Lone H. skriver:

I januar 2011 blev min datter os meget syg med lungebetændelse der varede til marts men inden det kunne hun næsten gå (8,5 md gammel kunne hun gå selv 10 skridt) men det kunne hun ikk efter det, hendes udvikling stoppede fuldstændig, og snakkede med lægen om det, og han fortalte at det var normalt når børn blev meget syge hun gik først igen et par dage før hun blev et år

Okay, ville også kunne forstå hvis den stoppede, men han er jo gået næsten et halvt år ud af hans kun 1½ leveår, tilbage....

Dejligt at hun ikke gik helt i stå

Anmeld

1. oktober 2012

Frk.S

Min første tanke var også, at hans ører driller ham.

Jeg har ikke nogle bud på, hvad det ellers kan være,

Rigtig god bedring med ham.

Anmeld

1. oktober 2012

Carina:-)

Da en af mine drenge var 1½ ,skete det samme.

Vi tog så til vagtlægen,da det lige pludselig blev meget forværret.

Vi blev indlagt med babu da de troede han havde fået menigitis fordi han netop støttede sig til tingene.

Heldigvis var det "bare" en grim betændelse i hofteledene der kom som en eftervirkning til hans influenza.

Jeg tror Silas er svimmel,og det kan enten være det samme,og evt være hans ører .

Har man væske i ørerne er man svimmel og har kvalme+ det gør meget ondt når man ligger ned.

Under alle omstændigheder er I nødt til at få lægen til at kigge på ham,især når han tydeligvis ikke har det godt.

God bedring med ham.

Anmeld

1. oktober 2012

HeidiØ

Muhmi skriver:

Silas var syg, næesten hele sidste uge, to dage før det havde han også været syg i tre dage med feber og snot... man. tirs. ons. og tors. i sidste uge havde han høj feber (mellem 38,5 - 39,9) og det var på panodil, nogle gange... I de fire dage kunne vi ikke aktivere ham, han var slap, lavede ikke andet end at sove og ellers sidde helt stille, havde ingen afføring, spiste ikke særlig meget og drak meget sparsomt, men stadig så der kom lidt tis, så derfor blev vagtlæge eller alm. ikke tilkaldt...

Nu er han så blevet "rask" og med "" mener jeg simpelthen at han er ved godt mod, glad og smiler... MEN han er begyndt at kravle igen istedet for at gå og når han går så er det ligesom om at han halter og så tager han meget fat i ting og støtter sig op ad dem, eller sætter sig så han kan kravle efter ca. 5-7 skridt...

Silas var før det, MEGET fremme i skoene mht. til at gå, løbe, hoppe, danse og være meget aktiv i hans leg, både med ham selv, men også med os... Og det bekymrer mig rigtig meget at han faktisk er gået 4-4½ måned tilbage i hans udvikling...

Han er også begyndt at vågne om natten, mange gange, hvor han bare begynder at skrige og være utrøstelig alt imellem 5-20 minutter ad gangen, så kommer han ind til os at ligge.. Vender og drejer sig, mange gange.. Vil ligge lidt hos mor, så ikke, lidt hos far, så fungerer det heller ikke og så begynder han sådan set forfra... Dvs. at både mor og far, samt Silas ikke får så forfærdelig meget søvn og ikke har gjort det i snart to uger, pga. sygdom...

Jeg har tænkt tanken om væske i ørerne og vi skal også til lægen i morgen formiddag... Men er der nogle af jer andre der har oplevet noget af det samme, hvor det viste sig at være noget andet end væske i ørerne? Jeg vil så nødig komme op til lægen og at hun så siger at det "bare" er en virus på hans balancenerve, så derfor vil jeg gerne have nogle ting som jeg måske kunne forestille mig det var....

Vil i hjælpe og komme med jeres erfaringer pige?

På forhånd tak fordi du læste med og for evt. svar

Øv altså Jeg ville bare gi jer en krammer

Hvis nu lægen imorgen siger det "bare" er virus, så ville jeg måske nok alligevel bestille tid hos en rigtig ørelæge. De har de der specielle apparater jo!

igen!

Anmeld

1. oktober 2012

mortilnoahogmelina

JEg har ingen erfaring på det område ..

Men jeg har erfaring med ørene , og jeg vil anbefale du kontakter en ørelæge og får dem til at kigge hans øre , da jeg ved og har erfaring om at egen læge bare siger jamen ørene er fine ..

Min dreng fik opdagede væske på ørene da han var knapt halvandet år , da jeg simpelthen valgte og tage ham til en øre læge i stedet , hun kiggede 5 sek på hvert øre ca og der var meget væske på det ene og ikk så meget på det andet . Han fik lagt dræn 2 dage senere .

Anmeld

1. oktober 2012

Muhmi

Min første tanke var også, at hans ører driller ham.

Jeg har ikke nogle bud på, hvad det ellers kan være,

Rigtig god bedring med ham.

Det var nemlig også min første tanke... Udover ren og skær udmattelse af de mange dages feber..

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.