hjælp hun skriger!!!1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.146 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. oktober 2012

LineSchack

min lille datter skriger når hun skal af med noget i bleen. hun er på allomin og movicol men lige lidt hjælper det. nogensom ved hvad jeg skal gøre?... er ved at gå til over at se hende lide sådan. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

LouiseRH

Har du prøvet med allomin syrnet?

Anmeld

1. oktober 2012

LineSchack

LouiseRH skriver:

Har du prøvet med allomin syrnet?

Har prøvet alt. 

Anmeld

1. oktober 2012

LouiseRH

LineSchack skriver:

Har prøvet alt. 

Okay, det var lige det jeg kunne komme i tanke om :s
Isabella får udelukkende syrnet allomin, da alt andet mme giver hende hård mave.

Anmeld

1. oktober 2012

sandramor

Hvor gammel er din datter??

Her har begge mine piger fra 4 mdr fået sveskemos... Det hjælper super godt og hurtigt!!

Anmeld

1. oktober 2012

baby012

sandramor skriver:

Hvor gammel er din datter??

Her har begge mine piger fra 4 mdr fået sveskemos... Det hjælper super godt og hurtigt!!

Enig !!!

Anmeld

1. oktober 2012

th

LineSchack skriver:

min lille datter skriger når hun skal af med noget i bleen. hun er på allomin og movicol men lige lidt hjælper det. nogensom ved hvad jeg skal gøre?... er ved at gå til over at se hende lide sådan. 

svenskemos det hjalp her...

Anmeld

1. oktober 2012

Mettefpigen

Har du prøvet nan?... Allomin er hårdere for maven end nan er....

Anmeld

1. oktober 2012

Amelia<3

LineSchack skriver:

Har du prøvet at holde pause med movicol? Det kan nemlig give hård mave hvis man får det i længere tid.

Anmeld

2. oktober 2012

LineSchack

tak for svar alle sammen.

Jeg har prøvet sveskemos hvilket resultere i at hun græder helt ustryligt det er prøvet...

Hun plejer også at være på lactolose men lægen mente at movicol er det bedste pga af et eller andet med at det binder væske.

jeg håber med tiden det blir bedre, som lægen også sagde ligeså længe som hun har været forstoppet ligeså længe tager det at komme oven på igen. Det er bare hammer hårdt..

Tak for svar sætter virleig pris på det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.