Spørgsmål vedr. afslutning i vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2012

hannetheis

enligmorkbh skriver:

miminsøsøsønMin datter har sidste dag i vuggestuen i morgen og havde egentlig ikke tænkt mig at gøre noget større ud af det. Men kan mærke at jeg ikke helt kan finde ro med det 

Så derfor vil jeg lige spørge jer herinde:

1: Giver man noget til personalet fra stuen?

2: Deler man noget ud til børnene?

Jeg har ikke så mange penge at gøre godt med og ja heller ikke så meget tid så i må gerne komme med idéer til begge spørgsmål.

Da min søn stoppede i vuggestue havde han lidt frugt med til børnene og så havde han tagnet en regning hvor jeg havde skrevet lidt på og sat et billede af ham på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

mor2100kbh

Malli skriver:

præcis, vi holder også altid afslutning i frugtstunden, så der får de jo det de plejer. Men det betyder bare RIGTIG meget for barnet at dele noget ud til de andre. Det skal bestemt ikke være noget "særligt" men bare en lille ting, er jeg sikker på hun ville synes ville være hyggelig at dele ud til sine venner..

Til de voksne kan du måske bare købe en æske chokolade til deling, og skrive ganske kort, tak for denne gang, og for i har taget jer af min datter i så og så lang tid, nu starter der et nyt kapitel i hendes liv og at du håber at det nye personale vil tage sig ligeså godt af hende som de har formået at gøre i vuggeren..

Tak for hjælpen 

Anmeld

1. oktober 2012

mor2100kbh

hannetheis skriver:

Da min søn stoppede i vuggestue havde han lidt frugt med til børnene og så havde han tagnet en regning hvor jeg havde skrevet lidt på og sat et billede af ham på.

Det var da også en god idé med tegningen 

Anmeld

1. oktober 2012

maria_wlt

enligmorkbh skriver:

Min datter har sidste dag i vuggestuen i morgen og havde egentlig ikke tænkt mig at gøre noget større ud af det. Men kan mærke at jeg ikke helt kan finde ro med det 

Så derfor vil jeg lige spørge jer herinde:

1: Giver man noget til personalet fra stuen?

2: Deler man noget ud til børnene?

Jeg har ikke så mange penge at gøre godt med og ja heller ikke så meget tid så i må gerne komme med idéer til begge spørgsmål.

Når mine unger skifter sted her til December så tror jeg at jeg giver personalet en kurv med lidt godt i.. De passer simpelthen mine børn SÅ godt at de skal vide det

Anmeld

1. oktober 2012

mor2100kbh

maria_wlt skriver:

Når mine unger skifter sted her til December så tror jeg at jeg giver personalet en kurv med lidt godt i.. De passer simpelthen mine børn SÅ godt at de skal vide det

Jeg har det på samme måde, men har bare næsten kun lige råd til at købe min datters vinterydstyr så økonomien er ikke rigtig til at vise dem det på den måde jeg gerne ville 

Anmeld

1. oktober 2012

maria_wlt

enligmorkbh skriver:

Jeg har det på samme måde, men har bare næsten kun lige råd til at købe min datters vinterydstyr så økonomien er ikke rigtig til at vise dem det på den måde jeg gerne ville 

Så skriver du bare et fint kort med hvor meget de har betydet for din datter og hendes trivsel.. Det behøver IKKE at koste penge for at gå i hjertet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.