Bruger du twitter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2012

Musen5

serinasmor skriver:

hmm ... 

ved det ikke ... tror det kan skifte lige pludseligt ... kender fx kun 2 personer der bruger msn stadig  

var nødt til at installere det efter 5 års pause  for at  komme i kontakt med den ene

Hahahahah ja... kender et par stykker der stadig bruger icq.... Den er jeg dog ikk på længere..

/Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

serinasmor

M (: skriver:

Nej, bruger det ikke, og ved ikke helt hvad jeg skulle bruge det til, når jeg allerede er aktiv bruger af facebook og baby.dk (:

tjaee ... her får man i hvert fald flere svar end på twitter

Anmeld

1. oktober 2012

serinasmor

Musen5 skriver:

Hahahahah ja... kender et par stykker der stadig bruger icq.... Den er jeg dog ikk på længere..

/Mette

årh ja .. icq ... 

den nåede jeg aldrig at forstå før det var for sent

Anmeld

1. oktober 2012

An&Jo

serinasmor skriver:

det er nemlig rigtig svært at finde frem til dem man kender

underligt egentlig - at det er sådan ... 

følger du kun folk du kender eller også firmaer osv ?

Lige nu følger jeg et par kendte og nogen jeg kender, men når jeg kommer bedre igang vil jeg følge firmaer også så man får lidt indblik i de forskellige

Anmeld

1. oktober 2012

serinasmor

An&Jo skriver:

Lige nu følger jeg et par kendte og nogen jeg kender, men når jeg kommer bedre igang vil jeg følge firmaer også så man får lidt indblik i de forskellige

Jeg håber også det vil give mig lidt indblik i firmaerne nemlig ... synes bare desværre det er de få firmaer der rent faktisk henviser til deres twitterprofil (og så er de virkelig svære at finde- det er dog lykkedes med 2-3 stykker ) og mange har jo heller ikke én ... måske kommer det ??

Anmeld

1. oktober 2012

An&Jo

serinasmor skriver:

Jeg håber også det vil give mig lidt indblik i firmaerne nemlig ... synes bare desværre det er de få firmaer der rent faktisk henviser til deres twitterprofil (og så er de virkelig svære at finde- det er dog lykkedes med 2-3 stykker ) og mange har jo heller ikke én ... måske kommer det ??

Jeg tror på det kommer, det er jo først for nyligt at folk er blevet opmærksomme på brugen af Twitter, så er sikker på at folk bare lige skal opdage det helt og forstå brugen af det..

Anmeld

1. oktober 2012

serinasmor

An&Jo skriver:

Jeg tror på det kommer, det er jo først for nyligt at folk er blevet opmærksomme på brugen af Twitter, så er sikker på at folk bare lige skal opdage det helt og forstå brugen af det..

måske har du ret  

det vil kun tiden vise    men jeg tror nu også på det .. det er bare lidt underligt at det er spået til at blive 'det nye og hotte' for 1½ års tid siden ... og virksomhederne halter bagefter endnu .. men private er begyndt at få øjnene op 

Anmeld

1. oktober 2012

An&Jo

serinasmor skriver:

måske har du ret  

det vil kun tiden vise    men jeg tror nu også på det .. det er bare lidt underligt at det er spået til at blive 'det nye og hotte' for 1½ års tid siden ... og virksomhederne halter bagefter endnu .. men private er begyndt at få øjnene op 

Tror bare lige at folk skal bruge tid på at opdage at Twitter er på vej ind fremfor facebook, min brug af facebook har ændret sig markant og jeg er knapt så aktiv derinde mere som jeg har været.. og ved mange i min omgangskreds oplever det samme

Anmeld

1. oktober 2012

serinasmor

Tror bare lige at folk skal bruge tid på at opdage at Twitter er på vej ind fremfor facebook, min brug af facebook har ændret sig markant og jeg er knapt så aktiv derinde mere som jeg har været.. og ved mange i min omgangskreds oplever det samme

måske er det også et spørgsmål at det ikke er så dansk ...

altså konceptet at tweete .. 

mange danskere praktiserer : 'sig ikke noget hvis du ikke har noget at sige' - eller deromkring 

og twitter er en 'se mig' 'hør mig' 'jeg er vildt interessant' feature ..

det er bare ikke særlig dansk på et eller andet plan .. men tror bare det bliver nødvendigt at komme med på twitter-fronten 

Anmeld

1. oktober 2012

M (:

serinasmor skriver:

tjaee ... her får man i hvert fald flere svar end på twitter

Ja, men det er nok fordi de fleste af os ikke kan finde ud af twitter - hvorimod baby.dk er rimelig nemt at gå til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.