Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
An&Jo skriver: Jeg har haft min bruger i et par år efterhånden tror jeg, men der er først nu jeg fatter konceptet, men synes det er svært at finde dem man kender derinde, men kommer igang stille og roligt.. Men tweeter ikke så meget endnu, er stadig ved at lære vejen rundt derinde..
Jeg har haft min bruger i et par år efterhånden tror jeg, men der er først nu jeg fatter konceptet, men synes det er svært at finde dem man kender derinde, men kommer igang stille og roligt.. Men tweeter ikke så meget endnu, er stadig ved at lære vejen rundt derinde..
det er nemlig rigtig svært at finde frem til dem man kender
underligt egentlig - at det er sådan ...
følger du kun folk du kender eller også firmaer osv ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
serinasmor skriver: Og hvad bruger du det til? Hvad twitter du selv ud i atmosfæren? og hvor tit gør du det? Hvem følger du? og hvorfor er det lige dem du følger? Selv er jeg stadig ved at opbygge mig et netværk derinde ... det er ikke verdens nemmeste fortsat god dag
Og hvad bruger du det til?
Hvad twitter du selv ud i atmosfæren? og hvor tit gør du det?
Hvem følger du? og hvorfor er det lige dem du følger?
Selv er jeg stadig ved at opbygge mig et netværk derinde ... det er ikke verdens nemmeste
fortsat god dag
Jeg har ikke! Og heller ikke det dersens Instagram, eller hvad det hedder. Jeg gider simpelthen ikke sætte mig ind i det
Jeg har mit baby.dk og facebook
HeidiØ skriver: Jeg har ikke! Og heller ikke det dersens Instagram, eller hvad det hedder. Jeg gider simpelthen ikke sætte mig ind i det Jeg har mit baby.dk og facebook
hvilket jo også er 2 helt udemærkede sociale medier
Nej...
Jeg fatter hat af twitter... Giv mig facebook og messenger... det ved man hvad er...
/Mette
Musen5 skriver: Nej... Jeg fatter hat af twitter... Giv mig facebook og messenger... det ved man hvad er... /Mette
måske twitter aldrig bliver så stort i dk som forudset
serinasmor skriver: måske twitter aldrig bliver så stort i dk som forudset
Jeg tror det næsten ikk...
Kender faktisk ikk nogen der bruger det ...
PT skriver: Jeg forstår helt ærligt ikke konceptet omkring twitter, men jeg har heller aldrig brugt det, så det kunne være derfor :-)
Jeg forstår helt ærligt ikke konceptet omkring twitter, men jeg har heller aldrig brugt det, så det kunne være derfor :-)
tror i hvert fald man er nødt til at gøre en aktiv insats for at forstå det
Musen5 skriver: Jeg tror det næsten ikk... Kender faktisk ikk nogen der bruger det ... /Mette
hmm ...
ved det ikke ... tror det kan skifte lige pludseligt ... kender fx kun 2 personer der bruger msn stadig
var nødt til at installere det efter 5 års pause for at komme i kontakt med den ene
Nej, bruger det ikke, og ved ikke helt hvad jeg skulle bruge det til, når jeg allerede er aktiv bruger af facebook og baby.dk (:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128