Forbrydelsen III

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2012

_-Kathrine-_

Stumpen skriver:

Det var også den teori jeg har læst mig frem til.. Men tænker bare det er for fesen af Dr1 hvis den holder... Selvfølgelig er der nok flere om det, men virker bare lidt sløset i forhold til hvor hemmeligt de plejer at holde det hele...

Det er mega fesent hvis vi allerede nu ved det...! Men tror simpelthen han er stråmand... Eller det håber jeg!!
Men vildere at hendes søn pludselig står på nørreport station idet hun skal ind i toget!
Der er godt nok mange ting at holde styr på + det skal kodes sammen med alt det politik!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

_-Kathrine-_

Mette&Alexander skriver:

Ja det må være flere om det tænker jeg også, men ham du nævner har man da ikke set endnu vel????

Nej jeg mindes ikke at han var med i det første afsnit...
Det er spændende

Anmeld

30. september 2012

blomst84

Mon ikke Thomas gabrilsson er en stråmand DR1 plejer at have ret godt styr på at narre os seere  

Anmeld

30. september 2012

LinLin

_-Kathrine-_ skriver:

Tror der er flere om det...
I rulleteksterne står der GM=gerningsmanden og det er Thomas Gabrielsson + jeg har en facebookven der har froset billederne de viser af ham...
Jeg tror at de arbejder sammen, men der er en der har dræbt de sømænd og en anden der har kidnappet pigen...!

Det var ham jeg mente at kunne høre det var (har ikke lige tjekket rulletekster...)

Anmeld

30. september 2012

Alexander&Lærke

blomst84 skriver:

Mon ikke Thomas gabrilsson er en stråmand DR1 plejer at have ret godt styr på at narre os seere  

Ja jeg tror nu heller ikke de skriver hvem det enligt er.....

Anmeld

30. september 2012

Vial

Mette&Alexander skriver:

Ja det mulighed har jeg også tænkt, eller ham der den ældre som planlægger farens arbejde??? 

Han er også lidt mystisk...

Det er da faren. Dvs pigens farfar. Eller har jeg helt misforstået det.

Cool plot, hvis det er bedstefaren, der laver oprør mod fratrædelsesgodtgørelsen :-D

Anmeld

30. september 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Vial skriver:

Det er da faren. Dvs pigens farfar. Eller har jeg helt misforstået det.

Cool plot, hvis det er bedstefaren, der laver oprør mod fratrædelsesgodtgørelsen :-D

Har jeg ikke fulgt ordentligt med? - jeg har da ikke "mødt" farfaren? 

Anmeld

1. oktober 2012

Moar2011

Mette&Alexander skriver:

Ja det mulighed har jeg også tænkt, eller ham der den ældre som planlægger farens arbejde??? 

Han er også lidt mystisk...

ja lige præcis ..

det er spændende..
men man kan godt nok ikke side og spise chips eller slik imens, for så det ikke til at følge med hihi ..

Anmeld

1. oktober 2012

Vial

Mor og meget mere skriver:

Har jeg ikke fulgt ordentligt med? - jeg har da ikke "mødt" farfaren? 

Ham den ældre, der følger Berthelsen rundt ER hans far. ;-)

Anmeld

1. oktober 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Vial skriver:

Ham den ældre, der følger Berthelsen rundt ER hans far. ;-)

Nej - det er altså hans personlige assistent, som hedder Reinhardt til efternavn - Niels, tror jeg, til fornavn. Der er da intet far-søn-lignende over deres relation?

Tjek evt. DR´s hjemmeside, der er vist et persongalleri.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.