Forbrydelsen III

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.502 visninger
37 svar
0 synes godt om
30. september 2012

Alexander&Lærke

Hvem ser med og har i et gæt på hvem den mystiske morder er??? 

Sidder og ser med for 3 gang, og syntes det er for spændende... Hehe elsker DR1 dramaer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

LinLin

Jeg ser det... Jeg tror jeg kan høre på stemmen hvem det er men ham har man ikke set endnu.... Så venter på man ser ham... Hehe

Jeg har set de andre på dvd....

Anmeld

30. september 2012

Moar2011

Mette&Alexander skriver:

Hvem ser med og har i et gæt på hvem den mystiske morder er??? 

Sidder og ser med for 3 gang, og syntes det er for spændende... Hehe elsker DR1 dramaer...

Jeg ser det
R helt forgabt i det..
- mit svar r at det en der har været et tæt menneske til familien .. Evt hendes mores kæreste..

Anmeld

30. september 2012

Stumpen

Jeg var så dum at gå ind på teorierne på dr1 og holder en af teorierne derinde, så siger jeg øv bøv, men tror nu ikke Dr1 har kvajet sig så meget... Ja kryptisk men ved ikke hvor meget I andre vil høre... 

Anmeld

30. september 2012

_-Kathrine-_

Tror der er flere om det...
I rulleteksterne står der GM=gerningsmanden og det er Thomas Gabrielsson + jeg har en facebookven der har froset billederne de viser af ham...
Jeg tror at de arbejder sammen, men der er en der har dræbt de sømænd og en anden der har kidnappet pigen...!

Anmeld

30. september 2012

Alexander&Lærke

Storms-Mor skriver:

Jeg ser det
R helt forgabt i det..
- mit svar r at det en der har været et tæt menneske til familien .. Evt hendes mores kæreste..

Ja det mulighed har jeg også tænkt, eller ham der den ældre som planlægger farens arbejde??? 

Han er også lidt mystisk...

Anmeld

30. september 2012

Stumpen

_-Kathrine-_ skriver:

I rulleteksterne står der GM=gerningsmanden og det er Thomas Gabrielsson + jeg har en facebookven der har froset billederne de viser af ham...
Jeg tror at de arbejder sammen, men der er en der har dræbt de sømænd og en anden der har kidnappet pigen...!

Det var også den teori jeg har læst mig frem til.. Men tænker bare det er for fesen af Dr1 hvis den holder... Selvfølgelig er der nok flere om det, men virker bare lidt sløset i forhold til hvor hemmeligt de plejer at holde det hele...

Anmeld

30. september 2012

Alexander&Lærke

DAs mor skriver:

Jeg ser det... Jeg tror jeg kan høre på stemmen hvem det er men ham har man ikke set endnu.... Så venter på man ser ham... Hehe

Jeg har set de andre på dvd....

Det plejer jo bare at være en som man allreder har mødt i første afsnit, men derfor er det jo ikke sikkert det er det nu, spændende

Anmeld

30. september 2012

Alexander&Lærke

_-Kathrine-_ skriver:

Ja det må være flere om det tænker jeg også, men ham du nævner har man da ikke set endnu vel????

Anmeld

30. september 2012

Alexander&Lærke

Stumpen skriver:

Jeg var så dum at gå ind på teorierne på dr1 og holder en af teorierne derinde, så siger jeg øv bøv, men tror nu ikke Dr1 har kvajet sig så meget... Ja kryptisk men ved ikke hvor meget I andre vil høre... 

ja spændende er det..... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.