psykolog pga. PB

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2012

grinny

Anonym skriver:

jeg har bare ingen fremtidsplaner... jo selvf. har jeg det, men det kan være fuldstændig ligegyldigt hvis ikke der kommer baby...

jeg har ikke lyst til at leve, hvis det er uden børn...

Du har selv lige skrevet svaret "jeg har ikke lyst til at leve, hvis det er uden børn"

Hvis det er så slemt at det er sådan du føler, jamen så skal du selvfølgelig finde en du kan snakke med det om  Jeg har aldrig været så hårdt ramt af det at jeg har sagt sådan, selvom jeg til tider har sagt "at så kunne det fandme også bare være lige meget, så skal jeg bare ikke have børn! Bum!!"

Men hvis det er sådan du føler det synes jeg du skal finde en hvor du kan læsse fuldstændig af, fordi måske har du også brug for bare at komme ud med, og vil måske for mere ro i sindet bagefter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Du har selv lige skrevet svaret "jeg har ikke lyst til at leve, hvis det er uden børn"

Hvis det er så slemt at det er sådan du føler, jamen så skal du selvfølgelig finde en du kan snakke med det om  Jeg har aldrig været så hårdt ramt af det at jeg har sagt sådan, selvom jeg til tider har sagt "at så kunne det fandme også bare være lige meget, så skal jeg bare ikke have børn! Bum!!"

Men hvis det er sådan du føler det synes jeg du skal finde en hvor du kan læsse fuldstændig af, fordi måske har du også brug for bare at komme ud med, og vil måske for mere ro i sindet bagefter

mit ønske om børn og mange børn har eksisteret i mange år. endelig fandt jeg ham jeg vil have dem med..

så kan jeg ikke...

Anmeld

30. september 2012

come2

Anonym skriver:

synes jeg er kommet så langt at jeg slet ikke kan se det positive i noget som helst... selvom der er positive ting nok, er jeg ligeglad...

går godt på arbejde - jeg er ligeglad jeg vil bare gå hjemme med min baby

går skidt på arbejde, burde måske snakke med chefen - gider ikk, forhåbentlig er jeg snart gravid og kan sige jeg snart går på barsel.

jamen jeg kan blive ved, hvorfor lave have, hvis ikke der kommer en sppunk man kan spille bold med??

føler jeg er dernede hvor der bare er fuldstændig bundløs.

Nu har jeg læst de andre svar her i debatten . og hvis det er sådan du har det synes jeg helt klart du skal søge hjælp. Det tærrer jo også ekstremt meget på din kærete og på jeres forhold at du har det sådan

Anmeld

30. september 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Nu har jeg læst de andre svar her i debatten . og hvis det er sådan du har det synes jeg helt klart du skal søge hjælp. Det tærrer jo også ekstremt meget på din kærete og på jeres forhold at du har det sådan

sidst jeg var ved læge sagde jeg til ham at jeg havde depression, han sagde jeg bare var ked pga. PB...

Anmeld

30. september 2012

SussieThyssen

Hej..

Er der nogen herinde der har pga. mislykkedes PB igen, igen, igen og igen haft behov for psykolog hjælp...

tror jeg er ved at være der.

Nej..ikke rigtigt.

Jeg er kommet igennem det trods alt og ved egen hjælp.

Men det kommer jo nok også an på hvordan ens livsanskuelse er, hvordan man er af sind og så videre.
Jeg hører til dem, der tager tingene dybt ind, men samtidigt så har jeg et meget videnskabeligt contra spirituelt syn på tingene, så derfor lever jeg med de ting, som nu engang bliver budt mig på livets vej...og oven i det har jeg et lyst sind.

Så blot fordi jeg har kunnet se ud på den anden side af sorgen, er det jo ikke ens betydende med at du kan.
Så hvis du føler det er vigtigt at få tingene vendt med en psykolog, jamen så skal du da også gøre det

1000 knus
Sussie

Anmeld

30. september 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Nej..ikke rigtigt.

Jeg er kommet igennem det trods alt og ved egen hjælp.

Men det kommer jo nok også an på hvordan ens livsanskuelse er, hvordan man er af sind og så videre.
Jeg hører til dem, der tager tingene dybt ind, men samtidigt så har jeg et meget videnskabeligt contra spirituelt syn på tingene, så derfor lever jeg med de ting, som nu engang bliver budt mig på livets vej...og oven i det har jeg et lyst sind.

Så blot fordi jeg har kunnet se ud på den anden side af sorgen, er det jo ikke ens betydende med at du kan.
Så hvis du føler det er vigtigt at få tingene vendt med en psykolog, jamen så skal du da også gøre det

1000 knus
Sussie

tusind tak

ville bare sådan ønske jeg kunne se lyst på det og se lyset for enden af tunnellen, men kan bare ikke se det midnste glimt af lys.

Anmeld

30. september 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

tusind tak

ville bare sådan ønske jeg kunne se lyst på det og se lyset for enden af tunnellen, men kan bare ikke se det midnste glimt af lys.

Du må alligevel prøve at øve dig på at finde de lyse ting..det fortjener du, ja ntop DIG, at forsøge.

Jeg ved godt det er svært, men hvis man øver sig lidt, hver dag, så bliver man hurtigt bedre til det.

Det er lidt som at lære at cykle eller gå.
Man starter i det små. Sætter sig selv for at finde 3 ting hver dag man kan glæde sig over...skriver dem ned i et hæfte..en "glædernes bog".
Du behøver ikke gøre mere end det til en start.

Og så en ting mere.
Er der ikke mulighed for at du og din mand kan tage jer en lille ferie, sammen...måske bare et weekend ophold, så I kan komme lidt væk og bare være sammen??

Det er blot et forslag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.