Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Du skal tage Synarela hvert 8. time. Jeg fik at vide, at jeg skulle tage den inden for 1 time, dvs. +- en halv time.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Putomanen skriver: Du skal tage Synarela hvert 8. time. Jeg fik at vide, at jeg skulle tage den inden for 1 time, dvs. +- en halv time.
**Ønskebabyen skriver: Okay, tusind tak for svar.. jeg tog den kl 06.10 og kl 14.30 og tager den så kl 22.min plan fremover hedder 06.00, 14.00 og 22.00
Okay, tusind tak for svar.. jeg tog den kl 06.10 og kl 14.30 og tager den så kl 22.min plan fremover hedder 06.00, 14.00 og 22.00
Putomanen skriver: Det lyder som en rigtig god plan. Det var også de tidspunkter, jeg tog det. Det eneste minus er i weekenderne, hvor den stadig skal tages kl 6.
Det lyder som en rigtig god plan. Det var også de tidspunkter, jeg tog det. Det eneste minus er i weekenderne, hvor den stadig skal tages kl 6.
Det lyder som en god plan, der må helst ikke gå mere end max. 9 timer imellem
Jeg brugte min tlf, som alarm, så den bippede når det var tid
**Ønskebabyen skriver: Jaa, men jeg har heldigvis ikke de store problemer med at falde i søvn igen, tror jeg. Så det skal nok gå, og det er jo heller ikke fordi det er lang tid det står på - de 3 weekender overlever jeg nok
Jaa, men jeg har heldigvis ikke de store problemer med at falde i søvn igen, tror jeg. Så det skal nok gå, og det er jo heller ikke fordi det er lang tid det står på - de 3 weekender overlever jeg nok
Nej, det er nok bare fordi jeg eeelsker at sove. Så var jeg ikke glad for den afbrydelse
Held og lykke med det
Putomanen skriver: Nej, det er nok bare fordi jeg eeelsker at sove. Så var jeg ikke glad for den afbrydelse Held og lykke med det
Nessie skriver: Det lyder som en god plan, der må helst ikke gå mere end max. 9 timer imellem Jeg brugte min tlf, som alarm, så den bippede når det var tid
**Ønskebabyen skriver: Tusind tak Jeg ELSKER også at sove - det er næsten det bedste der findes.Men jeg ser på det på den positive måde; Hvor fedt er det ikke at blive vækket af sit vækkeur og så kan man bare trille over på den anden side og sove videre. Dét er da fedt!
Tusind tak Jeg ELSKER også at sove - det er næsten det bedste der findes.Men jeg ser på det på den positive måde; Hvor fedt er det ikke at blive vækket af sit vækkeur og så kan man bare trille over på den anden side og sove videre. Dét er da fedt!
Ja, det er rigtigt, det er bestemt en rigtig god indstilling Så får du 3 fantatiske weekender
den gang jeg tog det tog jeg kl 7.00, kl 15.00, nogen gange blev den 15.20, også gik inden jeg gik i seng kl 22.00.
og der kom en baby ud af det, selvom jeg ikk holdte de præsice tider
også enda i første hug
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128