næsespray, hvotnår tog I den??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.287 visninger
21 svar
0 synes godt om
30. september 2012

**Ønskebabyen

Hej piger.

Jeg er i dag startet op på næsespray. Jeg vågnede kl 8 imorgen hvor jeg tog den og lagde mig til at sove igen. Jeg regner med at tage pust nummer to nu her og så det sidste i aften omkring kl 21.30-22.00

Der skal jo gerne være ca 8 timer imellem, men det er der jo ikke hos mig i dag. Er det MEGA vigtigt at der er de 8 timer imellem, eller gør det ikke noget at der kun er ca 7 timer imellem?

Hvilket klokkeslæt tog du næsesprayen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

**Ønskebabyen

30. september 2012

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Hej piger.

Jeg er i dag startet op på næsespray. Jeg vågnede kl 8 imorgen hvor jeg tog den og lagde mig til at sove igen. Jeg regner med at tage pust nummer to nu her og så det sidste i aften omkring kl 21.30-22.00

Der skal jo gerne være ca 8 timer imellem, men det er der jo ikke hos mig i dag. Er det MEGA vigtigt at der er de 8 timer imellem, eller gør det ikke noget at der kun er ca 7 timer imellem?

Jeg skulle tage den 4 gange i døgnet, og der tog jeg den kl. 5 mellem kl. 12-13, kl. 18 og kl. 23 og det fungerede rigtig fint i forhold til hvad de havde sagt til mig

Håber det hjælper dig lidt?

Jeg var forresten på suprecur

Anmeld

30. september 2012

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Jeg skulle tage den 4 gange i døgnet, og der tog jeg den kl. 5 mellem kl. 12-13, kl. 18 og kl. 23 og det fungerede rigtig fint i forhold til hvad de havde sagt til mig

Håber det hjælper dig lidt?

Jeg var forresten på suprecur

Tak for svar.

Anmeld

30. september 2012

**Ønskebabyen

29 har kigget og kun en har svaret..

Er der slet ikke flere der kan hjælpe

Anmeld

30. september 2012

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Tak for svar.

Hov glemte at skrive, at jeg fik besked på, at der bare max måtte gå henholdsvis 6 og en enkelt gang i døgnet 8 timer imellem hvert pust, men jeg ved ikke om det er den samme næsespray du får, for det kan sikkert svinge fra præperat til præperat...

Håber der er nogle der kan hjælpe bedre end mig!

Anmeld

30. september 2012

dina1980

jeg er på næsespray nu, og tager den 6.50 og 14.50 og igen 22.50 og det køre bare perfekt.

Anmeld

30. september 2012

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Hej piger.

Jeg har aldrig været på næsespray.. Men ønsker dig rigtig god vind, med ønske om at, det lykkedes

Anmeld

30. september 2012

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Hov glemte at skrive, at jeg fik besked på, at der bare max måtte gå henholdsvis 6 og en enkelt gang i døgnet 8 timer imellem hvert pust, men jeg ved ikke om det er den samme næsespray du får, for det kan sikkert svinge fra præperat til præperat...

Håber der er nogle der kan hjælpe bedre end mig!

Jeg får den der hedder Synarela, så kan nok desværre ikke helt gå efter de "regler" du skulle følge.

Anmeld

30. september 2012

**Ønskebabyen

dina1980 skriver:

jeg er på næsespray nu, og tager den 6.50 og 14.50 og igen 22.50 og det køre bare perfekt.

Altså min plan var også at tage den klokken 7.00 og klokken 15.00 men så hedder det næste tidsrum jo 23.00 og der må jeg ærligt indrømme at jeg sover... kan måske strække den til 22-22.30 men så nok heller ikke meget længere når jeg står op kl 05.50 over dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.