at teste eller ikke at teste, det er spørgsmålet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2012

miig1989

M (: skriver:

Ja, det er jo ens størte ønske, så det er jo KÆMPE stort, men indimellem kan man vel ikke undgå at overveje, om man egner sig til at blive mor - og man kan gøre det godt nok! 

Ja , det er jo kæmpe stort.. Og tror det at betvivle sig selv er noget de fleste kommer til ..
Kan mærke nu hvor jeg måske er gravid, at jeg får nogle.øjeblikke, hvor jeg tænker om det nu også er tidspunktet at blive gravid på..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

M (:

miig1989 skriver:

Ja , det er jo kæmpe stort.. Og tror det at betvivle sig selv er noget de fleste kommer til ..
Kan mærke nu hvor jeg måske er gravid, at jeg får nogle.øjeblikke, hvor jeg tænker om det nu også er tidspunktet at blive gravid på..

Men mon ikke det er en del af vejen til at blive en god mor/forælder? Jeg mener, hvis man aldrig lige bliver brutalt revet tilbage til virkeligheden, så får man da et chok, når den lille kommer og ikke alt er lyserødt hele tiden.. 

Anmeld

30. september 2012

miig1989

HHeHed

Men mon ikke det er en del af vejen til at blive en god mor/forælder? Jeg mener, hvis man aldrig lige bliver brutalt revet tilbage til virkeligheden, så får man da et chok, når den lille kommer og ikke alt er lyserødt hele tiden.. 

Hehe det har du nok ret i :p
Tænk hvis man gik og troede, at når man fik baby, så ville ting overhovedet ikke ændre sig , det ville da være forfærdeligt :p

Anmeld

30. september 2012

Miss Church

miig1989 skriver:

Så er det i dag jeg har test dag, da jeg efter min og internettets beregning burde være 4+0..

Min menstruation er ikke kommet og har heller ingen menstruationssmerter.. Så begynder nu at tænke jeg måske har regnet forkert,.eller bare har tænkt for meget på pb og derfor er.menstruation ikke kommet..

Overvejer at købe en g-test, men magter ikke at skulle have et.negativ resultat :p ( testede også.i fredags )
Åhh what to do !

Nå, ville ikke rigtig.noget, ville bare lige ud med mine tanker
Vil ikke rigtig fortælle kæresten, at det er i dag, jeg burde have menstruation, for ikke at sætte håbene op

Åhh den er svær Jeg testede selv positiv 4+0, men jeg kan sagtens se fornuften i at vente et par dage. 

for et positivt resultat

Anmeld

30. september 2012

M (:

miig1989 skriver:

Hehe det har du nok ret i :p
Tænk hvis man gik og troede, at når man fik baby, så ville ting overhovedet ikke ændre sig , det ville da være forfærdeligt :p

Ja, i hvert fald når man skuffet måtte konstatere, at det gjorde det! 

Anmeld

30. september 2012

miig1989

Miss Church skriver:

Åhh den er svær Jeg testede selv positiv 4+0, men jeg kan sagtens se fornuften i at vente et par dage. 

for et positivt resultat

Mange tak
Venter i hvertfald til i morgen, for kunne ikke finde nogle g-test da jeg var nede og handle, ellers havde jeg også testet :p

Anmeld

30. september 2012

miig1989

Ja, i hvert fald når man skuffet måtte konstatere, at det gjorde det! 

Hehe jaerh

Anmeld

30. september 2012

Frk. Himmelblå

Hvis jeg var dig, havde jeg testet 400 gange på nuværende tidspunkt...

Men jeg vil ikke råde dig til at gøre sådan. Vent et par dage. Tag en test og stol så på det resultat den giver dig. Punktum slut.

Men som sagt, - jeg er ikke selv noget forbillede!!

Anmeld

30. september 2012

miig1989

Frk. Himmelblå skriver:

Hvis jeg var dig, havde jeg testet 400 gange på nuværende tidspunkt...

Men jeg vil ikke råde dig til at gøre sådan. Vent et par dage. Tag en test og stol så på det resultat den giver dig. Punktum slut.

Men som sagt, - jeg er ikke selv noget forbillede!!

Hvis jeg havde haft nogle tests, så havde.jeg også testet, men brugte den sidste.i fredags
Har bestilt.test over nettet,.som nok kommer tirsdag, så får vi at se om jeg kan vente så længe, eller om jeg smutter ned og køber nogle i morgen :p

Anmeld

30. september 2012

Miss Church

miig1989 skriver:

Mange tak
Venter i hvertfald til i morgen, for kunne ikke finde nogle g-test da jeg var nede og handle, ellers havde jeg også testet :p

Hehe hvor spændende Håber på en positiv update fra dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.