at teste eller ikke at teste, det er spørgsmålet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.072 visninger
23 svar
0 synes godt om
30. september 2012

miig1989

Så er det i dag jeg har test dag, da jeg efter min og internettets beregning burde være 4+0..

Min menstruation er ikke kommet og har heller ingen menstruationssmerter.. Så begynder nu at tænke jeg måske har regnet forkert,.eller bare har tænkt for meget på pb og derfor er.menstruation ikke kommet..

Overvejer at købe en g-test, men magter ikke at skulle have et.negativ resultat :p ( testede også.i fredags )
Åhh what to do !

Nå, ville ikke rigtig.noget, ville bare lige ud med mine tanker
Vil ikke rigtig fortælle kæresten, at det er i dag, jeg burde have menstruation, for ikke at sætte håbene op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

Stivdie

miig1989 skriver:

Så er det i dag jeg har test dag, da jeg efter min og internettets beregning burde være 4+0..

Min menstruation er ikke kommet og har heller ingen menstruationssmerter.. Så begynder nu at tænke jeg måske har regnet forkert,.eller bare har tænkt for meget på pb og derfor er.menstruation ikke kommet..

Overvejer at købe en g-test, men magter ikke at skulle have et.negativ resultat :p ( testede også.i fredags )
Åhh what to do !

Vil ikke rigtig fortælle kæresten, at det er i dag, jeg burde have menstruation, for ikke at sætte håbene op

Hvis det var mig, ville jeg nok vente et par dage endnu med at veste for at se om mens dukker op... under alle omstændigheder!

Anmeld

30. september 2012

miig1989

Stivdie skriver:

Hvis det var mig, ville jeg nok vente et par dage endnu med at veste for at se om mens dukker op... under alle omstændigheder!

Jaeh, du har nok ret
Skal ned og handle her senere, så vil se om jeg kan holde mig fra at købe.en enkelt test :p

Anmeld

30. september 2012

M (:

miig1989 skriver:

Åhh what to do !

Jeg havde det ligesom som dig, da jeg skulle teste - på den ene side vildt nysgerrig, på den anden vildt bange for resultatet! Men da jeg tog mod til mig og testede 4+2, var den mega positiv! 

Held og lykke! 

Anmeld

30. september 2012

miig1989

M (: skriver:

Jeg havde det ligesom som dig, da jeg skulle teste - på den ene side vildt nysgerrig, på den anden vildt bange for resultatet! Men da jeg tog mod til mig og testede 4+2, var den mega positiv! 

Held og lykke! 

Mange tak

Og tillykke med din graviditet
Hvor langt er du ?

Anmeld

30. september 2012

M (:

miig1989 skriver:

Mange tak

Og tillykke med din graviditet
Hvor langt er du ?

Tusind tak! 

Jeg er 13+6 i dag, så tiden går ligeså stille..Synes ikke det er længe siden jeg testede positiv, og så alligevel.. Når man tænker tilbage er tiden gået hurtigt, men når man tænker frem snegler den sig afsted! 

Anmeld

30. september 2012

miig1989

Tusind tak! 

Jeg er 13+6 i dag, så tiden går ligeså stille..Synes ikke det er længe siden jeg testede positiv, og så alligevel.. Når man tænker tilbage er tiden gået hurtigt, men når man tænker frem snegler den sig afsted! 

Så er du da nået et lille stykke vej. :p
Glæder du dig til termin ? :p

Anmeld

30. september 2012

M (:

Så er du da nået et lille stykke vej. :p
Glæder du dig til termin ? :p

Ja, jeg glæder mig helt vildt, og alligevel synes jeg at det er lidt skræmmende allerede at være 1/3 af vejen! 

Anmeld

30. september 2012

miig1989

Ja, jeg glæder mig helt vildt, og alligevel synes jeg at det er lidt skræmmende allerede at være 1/3 af vejen! 

Jaeh okay, det kan jeg godt forstå

Anmeld

30. september 2012

M (:

miig1989 skriver:

Jaeh okay, det kan jeg godt forstå

Ja, det er jo ens størte ønske, så det er jo KÆMPE stort, men indimellem kan man vel ikke undgå at overveje, om man egner sig til at blive mor - og man kan gøre det godt nok! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.