Der er stødt røde knopper til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2012

An&Jo

merethe skriver:

Infektion i tovlfingertrmen og pletter på foden lyder heller ikke som om det passer sammen i mine øre. Jeg synes bare at 39,9 er højt når du også har givet ham panodil, så jeg ville nok ringe igen

hvis jeg giver ham panodil så falder temperaturen, og det var hvad jeg fik besked på igår aftes.. :/

Jeg er bare så meget i vildrede lige nu, normalt kan jeg godt mærke på ham hvis det er noget mere alvorligt, men denne gang sender han lidt blandede signaler til mig den lille basse end han plejer..

men han har ikke fået noget somhelst idag, og hans feber ligger på 38.5 lige nu

men han har snart sovet i 3 timer og det gør han altså aldrig mere, så han er bestemt ikke frisk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

Muhmi

Silas har lige haft fire dage med feber... Tre dage med 38,5 - 39,9 i feber... Han har fået nogle røde knopper på ryggen... Meget små og de ligner godt nok ikke lige dem du viser... Men han var meget slap og pylret.. Hang på mig næsten 24/7, spiste næsten ingenting, drak meget sparsomt og sov rigtig dårligt om natten... Hans muskler er fuldstændig ødelagte og han er faktisk gået omkring 3 mdr. tilbage i udvikling, han går rigtig dårligt og kravler faktisk for det meste nu her i stedet for... Har overvejet at tage ham med til lægen på mandag så vi kan finde ud af om det er noget der sidder i hans ører, for hans balance er helt forskruet nu...

God bedring til din lille put!

Anmeld

30. september 2012

An&Jo

Muhmi skriver:

Silas har lige haft fire dage med feber... Tre dage med 38,5 - 39,9 i feber... Han har fået nogle røde knopper på ryggen... Meget små og de ligner godt nok ikke lige dem du viser... Men han var meget slap og pylret.. Hang på mig næsten 24/7, spiste næsten ingenting, drak meget sparsomt og sov rigtig dårligt om natten... Hans muskler er fuldstændig ødelagte og han er faktisk gået omkring 3 mdr. tilbage i udvikling, han går rigtig dårligt og kravler faktisk for det meste nu her i stedet for... Har overvejet at tage ham med til lægen på mandag så vi kan finde ud af om det er noget der sidder i hans ører, for hans balance er helt forskruet nu...

God bedring til din lille put!

puha det lyder bestemt ikke rart med lille Silas..
Håber da ikke det er noget alvorligt med ham..

Johannes har så vidt jeg har set kun knopperne på fødderne og ikke andre steder, og han går som han plejer osv, selvom han helst vil ligge ned eller bare hænge på mig..
men han drikker heller ikke, han bruger bare lidt vand til at skylle munden og han vil ikke have andet end vand, kan ikke engang lokke med sodavand..
Spise vil han helst heller ikke, fik dog en kvart bolle i ham imorges, men siden har han ikke fået noget, og han fik jo heller ikke noget igår..

Anmeld

30. september 2012

An&Jo

han er lige stået op fra lur og feberen er steget lidt, han har fået flere knopper under foden nu, og også på den anden, og så har han nogen omkring munden også, men om han har inde i munden ved jeg ikke, for må ikke kigge..

Derudover så kløer de også, for da jeg tog strømpen af begyndte han at kradse i dem og sagde av, men så snart strømpen kom på igen var det som om de ikke var der..

tror lige vagtlægen får et kald igen idag.. :/

Anmeld

30. september 2012

Muhmi

An&Jo skriver:

puha det lyder bestemt ikke rart med lille Silas..
Håber da ikke det er noget alvorligt med ham..

Johannes har så vidt jeg har set kun knopperne på fødderne og ikke andre steder, og han går som han plejer osv, selvom han helst vil ligge ned eller bare hænge på mig..
men han drikker heller ikke, han bruger bare lidt vand til at skylle munden og han vil ikke have andet end vand, kan ikke engang lokke med sodavand..
Spise vil han helst heller ikke, fik dog en kvart bolle i ham imorges, men siden har han ikke fået noget, og han fik jo heller ikke noget igår..

Ej det ER bestemt heller ikke rart, det føles helt forkert at han er så træt og at hans krop slet ikke kan følge med til alt det han har kunnet og gerne vil nu her...

Håber bestemt heller ikke at han har det så slemt at det bliver ved... Heldigvis så er hans humør godt, men det er hårdt at se sin dreng der ellers var så fremme i skoene, lige pludselig blive skubbet 3-4 mdr. tilbage i hans udvikling...

Det lyder som det Silas havde som du beskriver... Han gad hverken tørt eller vådt, selvom vi prøvede ALT virkelig... Håber han kommer sig hurtigt og at i ikke får det ligeså slemt som det står til herhjemme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.