Der er stødt røde knopper til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.358 visninger
14 svar
0 synes godt om
30. september 2012

An&Jo

https://www.baby.dk/debat/193595pi1/syge-boern/hvad -ville-i-goere.aspx

Som en lille opfølgning på det indlæg øverst her vil jeg fortælle at vi iikke har sovet meget i nat, og feberen stadig har sit indtog på Johannes, han sover dog lige nu..
Igår eftermiddags opdagede vi en rød knop på hans ene fod, men der var kun en, og da vi stod op imorges så foden ud som på det nederste billede..
Jeg kan ikke google mig til hvad det er, og folk på facebook synes heller ikke at vide det, så er der måske nogen herinde der kan fortælle mig det??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

liwsmor

An&Jo skriver:

Som en lille opfølgning på det indlæg øverst her vil jeg fortælle at vi iikke har sovet meget i nat, og feberen stadig har sit indtog på Johannes, han sover dog lige nu..
Igår eftermiddags opdagede vi en rød knop på hans ene fod, men der var kun en, og da vi stod op imorges så foden ud som på det nederste billede..
Jeg kan ikke google mig til hvad det er, og folk på facebook synes heller ikke at vide det, så er der måske nogen herinde der kan fortælle mig det??

jeg ville ønske jeg kunne hjælpe dig, jeg ved dersværre ikke hvad det er, men rigtigt god bedring med hende, og håber lægen måske kan hjælpe i morgen.

Anmeld

30. september 2012

An&Jo

liwsmor skriver:

jeg ville ønske jeg kunne hjælpe dig, jeg ved dersværre ikke hvad det er, men rigtigt god bedring med hende, og håber lægen måske kan hjælpe i morgen.

tak, håber også han snart får det bedre..

Hvis der støder flere til og de begynder at genere ham, så giver jeg nok vagtlægen et kald igen idag..

Anmeld

30. september 2012

merethe

Profilbillede for merethe
An&Jo skriver:

kan det være hånd fod og mund sygdom?

http://www.sygeboern.dk/sygdom/haand-fod-mund-sygdom

Anmeld

30. september 2012

Helene89

Hej

Har du prøvet at søge på nettet om "tre dages feber" ? Det kunne godt lyde som det, det er noget små børn får med først feber og senere udslet. Det er en virus...

Anmeld

30. september 2012

An&Jo

merethe skriver:

kan det være hånd fod og mund sygdom?

http://www.sygeboern.dk/sygdom/haand-fod-mund-sygdom

det kunne godt lyde som det, men jeg er alligevel ret meget i tvivl for han render bestemt ikke rundt som han plejer, han er meget pyller, slap og vil bare gerne ligge stille..

og 39.9 i feber vil jeg heller ikke kalde let feber.. :/

Anmeld

30. september 2012

An&Jo

Helene89 skriver:

Hej

Har du prøvet at søge på nettet om "tre dages feber" ? Det kunne godt lyde som det, det er noget små børn får med først feber og senere udslet. Det er en virus...

det lyder mere som det en fod,hånd og mund syge, men han har dog kun haft feber igår hvor han også startede med at få den ene knop, og så har han fortsat feber og flere knopper..

Anmeld

30. september 2012

merethe

An&Jo skriver:

det kunne godt lyde som det, men jeg er alligevel ret meget i tvivl for han render bestemt ikke rundt som han plejer, han er meget pyller, slap og vil bare gerne ligge stille..

og 39.9 i feber vil jeg heller ikke kalde let feber.. :/

Nej 39,9 er ikke let feber, jeg ville nok personlig ringe til vagtlægen og snakket lidt med dem.

Anmeld

30. september 2012

An&Jo

merethe skriver:

Nej 39,9 er ikke let feber, jeg ville nok personlig ringe til vagtlægen og snakket lidt med dem.

det gjorde jeg igår aftes, og han skulle bare have panodil..

Lægevagten mener at det "bare" er en infektion i den øverste del af 12 finger tarmen, kan bare ikke få det til at hænge sammen med de knopper der..

Anmeld

30. september 2012

merethe

An&Jo skriver:

det gjorde jeg igår aftes, og han skulle bare have panodil..

Lægevagten mener at det "bare" er en infektion i den øverste del af 12 finger tarmen, kan bare ikke få det til at hænge sammen med de knopper der..

Infektion i tovlfingertrmen og pletter på foden lyder heller ikke som om det passer sammen i mine øre. Jeg synes bare at 39,9 er højt når du også har givet ham panodil, så jeg ville nok ringe igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.