eks veninde problemer (børn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2012

Rikke, Liam & Linus

SussieThyssen skriver:

Det var dog heeelt vildt

Jeg kan kun sige, at jeg ville være høflig og afmålt, lukke ørerne og vende om og gå, hvis I ramler ind i hende. Tage mit barn ved hånden, og så sige, kom skat nu skal vi skynde os, vi har så meget vi skal nå, til barnet.

Og så ellers se at komme væk!
Du skal ikke kaste dig ud i forklaringer til dit barn, de glemmer hurtigt i den alder, og jo mindre I ses, handl evt. steder hvor hun ikke kommer eller på tidspunkter, hvor du nårmalt ikke regner med at søde ind i hende, jo hurtigere vil hun forsvinde ud af dit barns hukommelse.

Ja, helt enig. Det lyder da som en voldsomt barnlig opførsel fra hendes side af. Hun er vist ikke værd at samle på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det var dog heeelt vildt

Jeg kan kun sige, at jeg ville være høflig og afmålt, lukke ørerne og vende om og gå, hvis I ramler ind i hende. Tage mit barn ved hånden, og så sige, kom skat nu skal vi skynde os, vi har så meget vi skal nå, til barnet.

Og så ellers se at komme væk!
Du skal ikke kaste dig ud i forklaringer til dit barn, de glemmer hurtigt i den alder, og jo mindre I ses, handl evt. steder hvor hun ikke kommer eller på tidspunkter, hvor du nårmalt ikke regner med at søde ind i hende, jo hurtigere vil hun forsvinde ud af dit barns hukommelse.

du har nok rat det gør bare så ondt at se mit barn for hun har betydet meget for mit barn..

mit barn spørg ind til at vi skal ned og lege og sove igen og forklar stille at vi har så meget andet men vi tager ud og leger sener forstår ikke det er kommet så lagt ud når man har haft det så godt godt være jeg er sur på min eks veninde men derfor står jeg da ikke og sviner hende til forand andre osv har da nok at sige hvis jeg virkelig ville men jeg er jo ikke 10 mere jeg er voksen og har et andsvar og sådan snakker man ikke om andre jeg er rystet og er meget sikker på den kvinder aldrig ville være en del af mig selv om jeg da savner de dejlig timer vi har haft 

Anmeld

30. september 2012

betina23

hey jeg har ikke det bedere råd ind de andre de lyder gode
men jeg ville nok prøve at la være med at vise dig det går dig på hun snakker om dig.. hun sys det sjovt når du bliver sur..

når veninden kommer så gør måske det omvendte a hva hun regner med hils på hende og smil selv om du ikke gider for det viser hende du endelig er ligeglad og så har hun jo ikke nåde at træde på..

er lidt dum til at forklare men håber du forstår
jeg har prøvet det men en af mine ex veninder og det virkede..
ang med dit barn ved jeg ikke det er svært men prøv at komme hende i forkøbet og hils eller også skal du på en måde forklare hende hvordan det ligger hun for dit barn forstår det ikke.. sef skal man ikke fortelle alt men kringle det lidt ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.