ja hvor skal jeg starte jeg har haft en veninde igennem noget tid hvor det bare er kørt rigtig godt mit barn er blevet super glad for hende...
men sagen er den vi er blevet mega uvenner over mange ting og kan ikke snakke sammen på nogen måder hun står og sviner mig til overfor andre på face til andre osv jeg har bet hende holde sig væk fra os gør hun som sådan også men hvis vi møder hende begynder hun at snakke til mit barn hilse kalde på mit barn osv...
jeg har bet hende om at lade vær da det er sværet nok for mit barn at vi ligepluslig ikke har den kontakt til hinanden mere vi gik fra at ses flere gang i ugen til dette ...
hun forstår det ikke og sviner mig enlig til i en besked at så måtte jeg lade være med at være hvor hun var for hun gjord hvad der passet hende ....
men hvad gør jeg det er så svært for mit barn at forstå og eks veninden er for at sige det rent ud pisse ligeglad og fatter det ikke
hvad gør jeg forkert hvordan kan jeg forklare det til mit barn som er 3 det er svært for mit barn...
men jeg kan jo ikke lade være med at gå ud for at undgå vi ser hende vi bor i århus så ved det er en stor by men vi ser hende bare så tit øvøv
håber nogen kan hjælpe mig
en knus mor der ikke kan bruge venner der sviner en til hvis man ikke får sin vilje men ikke fatter hun skal lade være med at kontakt mit barn da mit barn har det svært nok med det
Anmeld