Bryllup nytårsaften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2012

hannetheis

Anonym skriver:

Hmm for ikke at støde nogen er denne lige anonym.

Skal til bryllup nytårsaften hos noget familie. Men havde egentlig planlagt nytår hos noget andet familie, hvor det hele skulle gå lidt mere stille for sig af hensyn til den lille som sidste år ikke var så vild med nytårsaften.

Er det ikke en lidt underlig dag at holde det på, eller er det bare mig??

Det er nok bare mig, men hvordan griber jeg det an til bryllup med sådan en lille størrelse?

skulle jeg giftes en gang er et stort ønske 1/1-....
simpelthen fordi jeg ikke er til at der skal gøres noget ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

Rikke, Liam & Linus

Anonym skriver:

Tror bare det er lidt uoverskueligt for mig lige nu, med et lillebarn og så en laaaaaaang dag. For festen kommer nok til at vare hele dagen.
Tror bare ungen synes der var for mange mennesker sidst til nytår, og kunne ikke overskue nye omgivelser og så mange mennesker. Bla derfor vi ville tage det med ro i år.

Jeg havde nok bare glædet mig til den anden "fest", så det er nok bare derfor jeg synes det er "irriterende"...

Hvis det skal vare det meste af dagen, ville jeg nok vælge at tage afsted om dagen og så holde en stille om rolig aften derhjemme.

Min egen søn var 2 år sidste nytårsaften og der var vi bare hjemme os 3. Han hyggede sig gevaldigt med truthorn, bordbomber og konfetti.

Den første nytårsaften med ham, tog vi til en mindre fest, hvor vi havde fået af vide at der blev taget hensyn til at han skulle sove osv. Det glemte folk så efterhånden som der kom alkohol indenbords.
Så fremover holder vi nytår hjemme og hygger os med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.