Bryllup nytårsaften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det en underlig dag at holde bryllup nytåaraften.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.844 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. september 2012

Anonym trådstarter

Hmm for ikke at støde nogen er denne lige anonym.

Skal til bryllup nytårsaften hos noget familie. Men havde egentlig planlagt nytår hos noget andet familie, hvor det hele skulle gå lidt mere stille for sig af hensyn til den lille som sidste år ikke var så vild med nytårsaften.

Er det ikke en lidt underlig dag at holde det på, eller er det bare mig??

Det er nok bare mig, men hvordan griber jeg det an til bryllup med sådan en lille størrelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

Miss BananaHammock

Jeg vil sige nej - det er da lidt sjovt istedet for underligt i mit hoved.

MEN man kan ikke forvente at folk kan den aften. Man skal forvente at folk har lagt andre planer, med mindre man smider invitationen ud i god tid - også er det en prioriteringssag hos gæsterne. I min verden kan man, hvis man "plejer" at holde nytår med nogle bestemte", altid springe et år over hvis det er vigtigt at man kommer til bryllup istedet.

Men det er bare hvad jeg tænker

Anmeld

30. september 2012

Jibbe

Det er da en fantastisk måde at gøre noget ud af nytårsaften på. Synes selv det er en alt for opskruet dag i forvejen så det er sååå fedt at der er nogle der holder bryllup der

Anmeld

30. september 2012

wamse

Ved ikke om jeg synes det er underligt, ikke mere underligt at vælge så mange andre datoer i min verden

Man kan jo vælge at sige nej tak, hvis man ikke synes om det

Jeg kunne godt se det fede i at deltage i et bryllup den aften

Anmeld

30. september 2012

UnderCover37

Det er vel ikke mere underligt at ville holde sit bryllup på denne specielle dag end så mange andre højtider m.m

Dog må man som brudepar nok forvente at det ikke er alle der kan, da rigtigt mange mennesker har nogle tradioner omkring Nytåret som de nødigt giver afkald på.

Du skal gøre som du mener det er mest rigtigt ift til dig og dig barn - måske dette kunne være der hvor I allerede har aftalt at holde nytår og så kan du støde til senere?

Anmeld

30. september 2012

tarkoflen

Jeg synes faktisk det er en ret fed ide, det bliver da en uforglemmelig nytårsaften

Men jeg kan selvfølgelig godt se, at hvis jeres barn ikke er pjattet med nytår, så kan det godt være lidt træls... Men med en bryllupsfest, er det måske noget andet, men nu ved jeg ikke, hvad jeres barn var utryg ved sidste år, men det er jo også blevet et år ældre, måske hvis l forbereder barnet på, hvad der skal ske, så er det ikke så slemt

Jeg håber l får en dejlig aften, ligegyldigt hvad l vælger at gøre

Anmeld

30. september 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg synes faktisk det er en ret fed ide, det bliver da en uforglemmelig nytårsaften

Men jeg kan selvfølgelig godt se, at hvis jeres barn ikke er pjattet med nytår, så kan det godt være lidt træls... Men med en bryllupsfest, er det måske noget andet, men nu ved jeg ikke, hvad jeres barn var utryg ved sidste år, men det er jo også blevet et år ældre, måske hvis l forbereder barnet på, hvad der skal ske, så er det ikke så slemt

Jeg håber l får en dejlig aften, ligegyldigt hvad l vælger at gøre

Tror bare det er lidt uoverskueligt for mig lige nu, med et lillebarn og så en laaaaaaang dag. For festen kommer nok til at vare hele dagen.
Tror bare ungen synes der var for mange mennesker sidst til nytår, og kunne ikke overskue nye omgivelser og så mange mennesker. Bla derfor vi ville tage det med ro i år.

Jeg havde nok bare glædet mig til den anden "fest", så det er nok bare derfor jeg synes det er "irriterende"...

Anmeld

30. september 2012

Muhmi

Ja det er, men synes det er sejt alligevel!!  

Synes sgu det er en fed dato, så er man sikker på at manden ikke glemmer den

Anmeld

30. september 2012

LR85

Kan godt forstå dig.

også hvis man har glædet sig til en hygge-nytårsaften med de nærmeste eller lign.

men når det nu er sagt, synes jeg nu også det lyder ret hyggeligt. Om de holder bryllup den ene eller anden dag, er jo ligegyldigt, det er altid en lang dag og til tider uoverkueligt.

jeg synes i skal planlægge at i kan sove enten på stedet eller et sted i nærheden, så det bliver nemt med den lille.

Og ellers er det jo at undersøge om barnet kan sove et sted hvor festn bliver holdt, enten i en seng eller barnevogn, og så er det jo bare a huske babyalarmer.

Vi var til bryllup med vores 18 dage gamle, og han sov bare i barnevogn og så tog vi hjem da de havde danset brudevalsen, så det var helt stille og roligt.

Anmeld

30. september 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Hmm for ikke at støde nogen er denne lige anonym.

Skal til bryllup nytårsaften hos noget familie. Men havde egentlig planlagt nytår hos noget andet familie, hvor det hele skulle gå lidt mere stille for sig af hensyn til den lille som sidste år ikke var så vild med nytårsaften.

Er det ikke en lidt underlig dag at holde det på, eller er det bare mig??

Det er nok bare mig, men hvordan griber jeg det an til bryllup med sådan en lille størrelse?

Synes nytårs aften er en træls dag, så nej ville elske at skulle til bryllup netop den dag

Sikke en fest man kunne få fyret op under....

Jeg ville tage barn med, men nogle ville jo også vælge at få passet hvis muligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.