Reima flyverdragter - Størrelse????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2012

Livas mor

Malli skriver:

Hejsa. Jeg har de sidste 2 år købt reima tec flyverdragter til min datter. Og i år for 3 gang har jeg valgt reima tec.

Min datter bliver 3 i slutningen af oktober, og hvert år har jeg valgt et nummer mindre end hva hun ellers bruger. Så i år blev der 98, den er en smule for lang på benene, men da jeg prøvede hende i hendes 92 fra sidste år passede den lige akkurat, så om er par måneder ville den være for kort på ærme og ben. (Og der er vinteren sikkert ikke engang begyndt)

Så jeg ville klart sige 98, da de er lidt store i str...
Jeg håber du bliver ligeå glad for reima tec som jeg er. Jeg har ALDRIG oplevet at hun var kold eller våd igennem, og har ofte fået a vide da hun gik i dagpleje, at hun altid var den eneste der var tør når de kom hjem fra tur.

Hvor høj er din pige ca.? For kan høre de er jævnaldrende.
Jeg tror jeg snupper en str. 98 så.
De sidste år har jeg haft en Lego og en Okker-Gokker, hvike begge har været fine, men nu er hun startet i børnehave og der er de bare mere ude, så ville have en der hundrede procent holdte hende varm og tør når hun leger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

Malli

Livas mor skriver:

Hvor høj er din pige ca.? For kan høre de er jævnaldrende.
Jeg tror jeg snupper en str. 98 så.
De sidste år har jeg haft en Lego og en Okker-Gokker, hvike begge har været fine, men nu er hun startet i børnehave og der er de bare mere ude, så ville have en der hundrede procent holdte hende varm og tør når hun leger.

Hun blev målt forleden til 101 cm
Jeg kan kun anbefale reima tec

Anmeld

30. september 2012

Livas mor

Malli skriver:

Hun blev målt forleden til 101 cm
Jeg kan kun anbefale reima tec

Ok, så din pige er 5 cm højere end min og kan stadigvæk passe str. 98?

Det må blive den, tror jeg bestiller den i nat (skal lige igennem en 16 timers vagt, en sygeplejerskes lod), så ser jeg frem til sne og vinter

Tak for hjælpen..

Anmeld

30. september 2012

mor2100kbh

Livas mor skriver:

Men kan se din datter er 7 cm. højere end min, så tror måske jeg holder mig til en str. 98. Den model jeg har kigget på er ikke en af de posede, det er en Reima Tec, som går ind i livet og har en lynlås..
Åhhh hvor er det altid år efter år en kamp at blive vinterklar

Jo men selvom hun er 7cm højere skal hun vel ikke have 2 nr større en din datter.
Det kommer jo også an på hvor hurtigt de vokser og det ved kun du. 

Anmeld

30. september 2012

Malli

Livas mor skriver:

Ok, så din pige er 5 cm højere end min og kan stadigvæk passe str. 98?

Det må blive den, tror jeg bestiller den i nat (skal lige igennem en 16 timers vagt, en sygeplejerskes lod), så ser jeg frem til sne og vinter

Tak for hjælpen..

Ja hun kan sagtens passe 98, den er der også stadig plads til at vokse i, hvis vinteren skulle blive lang
Str 92 som vi havde sidste år, er lige akkurat for lille. Og hellere at de er lidt store end de bliver for små indeb vinteren er ovre

God arbejdslyst, det var lidt af en vagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.