Reima flyverdragter - Størrelse????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.771 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. september 2012

Livas mor

Hej skønne damer..

Jeg har fundet et godt tilbud på en Reima Tec flyverdragt til Liva, men er usikker på størrelsen.
Hun er næsten 3 år og er ca. 96 cm høj og meget slank.. Skal man vælge en str. 98 eller 104? Er de store i størrelsen?

HJÆÆÆÆLLP MIG..

Knis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2012

th

Livas mor skriver:

Hej skønne damer..

Jeg har fundet et godt tilbud på en Reima Tec flyverdragt til Liva, men er usikker på størrelsen.
Hun er næsten 3 år og er ca. 96 cm høj og meget slank.. Skal man vælge en str. 98 eller 104? Er de store i størrelsen?

HJÆÆÆÆLLP MIG..

Knis

Vi har købt en 92 til vores søn der er 86 cm. Men den svømmer han i. Så har måtte købe en i 86 til ham også. Så jeg ville sige stor i størrelse.

Anmeld

29. september 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP
Livas mor skriver:

Hej skønne damer..

HJÆÆÆÆLLP MIG..

Knis

Har lige købt en fleecedragt til Karla i 92 - den svømmer hun i, til trods for at hun bruger str. 92 i alt andet, så tror Reima generelt er til den store side. Det er også hvad jeg har kunnet læse mig frem til i diverse debatter rundt om på nette. Tror du skal tage en 98 !

//Mette

Anmeld

29. september 2012

Livas mor

Ok tak for svar.
Jeg har også googlet det lidt og synes også jeg kan læse mig frem til de er lidt store i størrelsen.
Andre der har erfaringer?

Anmeld

29. september 2012

De3Guldklumper

Livas mor skriver:

Hej skønne damer..

HJÆÆÆÆLLP MIG..

Knis

Jeg ville tage en 92. Det er 4 år vi køre på Reima og de er lange i det.

Anmeld

29. september 2012

Mathilde

De er ret store i størrelsen... Mener jeg målte en engang og en 92 svarer næsten til en 98.

Anmeld

29. september 2012

Livas mor

Ok jeg tænker bare at den jo sikkert ska holde helt til februar eller marts måned, så hun skal jo kunne vokse i den. Måske str. 98 så er fin, hvis de er store i str.?

Anmeld

29. september 2012

mor2100kbh

Livas mor skriver:

Hej skønne damer..

HJÆÆÆÆLLP MIG..

Knis

Du skal huske at der kan være lidt forskel alt efter hvilken model det er. Måske ikke på str men på hvordan den sidder. Klovne modellen ser en del større ud på barnet end den model de kan strammes ind i livet og det kan jo godt snyde lidt.

Min datter bliver også snart 3år og er 103cm høj.
I 2 butikker har de sagt at hvis jeg skulle regne med den skulle holde hele vinteren skulle hun nok op i en str 110.

Jeg ved godt alle siger at de er store i det men de sidste 2 vintre har jeg halvvejs igennem skulle købe ny flyverdragt til min datter fordi hun voksede ud af den så jeg er selv meget i tvivl om hvilken str hun skal have i år.

Anmeld

29. september 2012

Livas mor

enligmorkbh skriver:

Du skal huske at der kan være lidt forskel alt efter hvilken model det er. Måske ikke på str men på hvordan den sidder. Klovne modellen ser en del større ud på barnet end den model de kan strammes ind i livet og det kan jo godt snyde lidt.

Min datter bliver også snart 3år og er 103cm høj.
I 2 butikker har de sagt at hvis jeg skulle regne med den skulle holde hele vinteren skulle hun nok op i en str 110.

Jeg ved godt alle siger at de er store i det men de sidste 2 vintre har jeg halvvejs igennem skulle købe ny flyverdragt til min datter fordi hun voksede ud af den så jeg er selv meget i tvivl om hvilken str hun skal have i år.

Men kan se din datter er 7 cm. højere end min, så tror måske jeg holder mig til en str. 98. Den model jeg har kigget på er ikke en af de posede, det er en Reima Tec, som går ind i livet og har en lynlås..
Åhhh hvor er det altid år efter år en kamp at blive vinterklar

Anmeld

29. september 2012

Malli

Livas mor skriver:

Hej skønne damer..

HJÆÆÆÆLLP MIG..

Knis

Hejsa. Jeg har de sidste 2 år købt reima tec flyverdragter til min datter. Og i år for 3 gang har jeg valgt reima tec.

Min datter bliver 3 i slutningen af oktober, og hvert år har jeg valgt et nummer mindre end hva hun ellers bruger. Så i år blev der 98, den er en smule for lang på benene, men da jeg prøvede hende i hendes 92 fra sidste år passede den lige akkurat, så om er par måneder ville den være for kort på ærme og ben. (Og der er vinteren sikkert ikke engang begyndt)

Så jeg ville klart sige 98, da de er lidt store i str...
Jeg håber du bliver ligeå glad for reima tec som jeg er. Jeg har ALDRIG oplevet at hun var kold eller våd igennem, og har ofte fået a vide da hun gik i dagpleje, at hun altid var den eneste der var tør når de kom hjem fra tur.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.