..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2012

Anonym trådstarter

Vivian67 skriver:

Hvor træls en situation, jeg syntes der er kommet nogle gode råd herinde, som du bør følge. Du skriver at du indtil nu har haft et godt samarbejde med drenges far, det er super, så derfor syntes jeg du skal tage en snak med faren, helt stille og roligt og forklare ham hvordan du har det med at han har henvendt sig til børnehaven istedet for at snakke med dig. Jeg ved det kan være svært men du skal trods alt samarbejde med ham mange år endnu. Så både for din egen og for din søns skyld, syntes jeg du skal få snakket med faren så I fortsat kan have et godt samarbejde.

jah har talt med ham idag, det viser sig det åbenbart er hans mor der har startet alt det her,det gør mig ret gal de ikke bare kan kom til mig og sige de ting i stedet for og skal igennem alt det her nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

synes også det er en skam han ikke kommer til mig med sådan noget, fik talt lidt med ham idag og nu viser det sig det er hans mor der har startet alt det her, synes simpelthen ikke det kan være rigtigt, en skam det skal være sådan her nogle gange når jeg har gjordt alt for de ku ses ham ofte osv..men ja må prøve og tale med kommunen og høre hva de siger!

I guder, hvor kan også bedstemødre være nogle kuglestøbere.

Anmeld

29. september 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

I guder, hvor kan også bedstemødre være nogle kuglestøbere.

jah desværre, synes bare det er sååndsvagt ikke og kom til mig med det først, i stedet for og vælge den anden vej med børnehaven og kommunen, også forstår han ikke jeg er sur nu!

Anmeld

29. september 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

jah desværre, synes bare det er sååndsvagt ikke og kom til mig med det først, i stedet for og vælge den anden vej med børnehaven og kommunen, også forstår han ikke jeg er sur nu!

Jeg ved ikke om jeg ville blive sur, men dybt skuffet og ked af det ville jeg bestemt blive.
Det er et kæmpe brud på loyaliteten imellem jer.
Men...sket er sket, og så må du jo bare tage den derfra.

Men jeg synes godt du kan tillade dig, stille og roligt at sige til ham, at I er to om barnet, og selvom I ikke lever sammen, så har jeres barn ret til forældre der er loyale over for hinanden, og som kan snakke med hinanden, sådan at barnet altid ved at far og mor er der i fælleskskab, og kan være sammen i samme rum uden at flå håret af hinanden.
Men..det kræver så også at man netop samarbejder og taler med hinanden...ikke om hinanden, bag den andens ryg.

Anmeld

29. september 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jeg ved ikke om jeg ville blive sur, men dybt skuffet og ked af det ville jeg bestemt blive.
Det er et kæmpe brud på loyaliteten imellem jer.
Men...sket er sket, og så må du jo bare tage den derfra.

Men jeg synes godt du kan tillade dig, stille og roligt at sige til ham, at I er to om barnet, og selvom I ikke lever sammen, så har jeres barn ret til forældre der er loyale over for hinanden, og som kan snakke med hinanden, sådan at barnet altid ved at far og mor er der i fælleskskab, og kan være sammen i samme rum uden at flå håret af hinanden.
Men..det kræver så også at man netop samarbejder og taler med hinanden...ikke om hinanden, bag den andens ryg.

jeg har også tænkt mig lige og snakke lidt med ham når han kommer med vores søn imorgen, også må vi se om ikke vi kan finde en fælles løsning omkring det hele, for ja han er jo far til ham og heldigvis er min søn glad og trygved ham, han skal bare lige lære og kom til mig med problemerne, selvom alt ikke er lige nemt er det trods alt bedre og kom og sige det i stedet for det her!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.