..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. september 2012

Anonym trådstarter

igår afleverede jeg som sædvanlig min søn i børnehaven, hans kontakt pædagog ville så snakke med mig, gik så med hende, hun fortalte mig at min søn far er bekymret for min søns trivsel, han mener ikke jeg har overskud til ham, er højgravid nu med 4 uger til termin, og er åbenbart bekymret for om jeg vil glemme ham når den lille nye kommer, hvilket overhoved ikke kommer til og ske, har haft en besværet graviditet, så har selvfølgelig ikke ku de samme ting som ellers med ham, men derudover mangler han altså intet, og der var intet ved hans kontakt pædogog der fik hendes klokker til og ringe, men han brugte også den at jeg før har haft angst samt fødsels dep da jeg fik ham, hvilket han egenlig ikke ved ret meget om, han så ham ikke de første 14 mdr, og fik den hjælp jeg sku ha, nu skal børnehaven jo så underrette kommunen, nogle der har prøvet noget lignede?ved ikke lig hvordan jeg håntere det her, og har svært ved og ku se på min søns far nu og fremover samarbejde med ham, er rimelig sur på ham pt vi har ellers altid samarbejdet godt!

hjlælp..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2012

henh01

Børnehaven skal vel kun underrette kommunen, såfremt de selv oplever bekymringer vedr dit barn?

Anmeld

29. september 2012

Anonym trådstarter

hun sagde igår at de har pligt til og underrette dem ligemeget hvad, som sagt aner jeg intet om det, har aldrig prøvet det før!

Anmeld

29. september 2012

henh01

Jeg undrer mig blot over at børnehaven vil underrette uden selv at besidde bekymringen. Hvis nogen skulle lave en underretning, skulle det vel være faderen nu det er ham der oplever det.
Så indhenter kommunen vel de oplysninger de skal bruge fra børnehaven, der i dit tilfælde er til din fordel.?

Anmeld

29. september 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Jeg undrer mig blot over at børnehaven vil underrette uden selv at besidde bekymringen. Hvis nogen skulle lave en underretning, skulle det vel være faderen nu det er ham der oplever det.
Så indhenter kommunen vel de oplysninger de skal bruge fra børnehaven, der i dit tilfælde er til din fordel.?

jeg ved kun hvad børnehaven sagde igår, er ret forvirret over det selv, børnehaven siger at de ser en gladdreng der stortrives, så hvis du har ret lyver de jo overfor mig, og de siger det dem og ikke hans far der skal lave den!:/

Anmeld

29. september 2012

henh01

Anonym skriver:

jeg ved kun hvad børnehaven sagde igår, er ret forvirret over det selv, børnehaven siger at de ser en gladdreng der stortrives, så hvis du har ret lyver de jo overfor mig, og de siger det dem og ikke hans far der skal lave den!:/

Hvis jeg var dig ville jeg, på mandag, ringe til kommunen - familierådgivningen (tror jeg) og forhøre mig der. Så er du på forkant og du viser at du tager det alvorligt. Herefter ville jeg - uanset udfaldet - bede om et akut møde med børnehaven, hvor kontaktpædagogen og lederen deltager og her få en klar afklaring på hvad der skal ske, samt bede om en udtalelse fra dem omkring din dreng og hans trivsel.

Anmeld

29. september 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg, på mandag, ringe til kommunen - familierådgivningen (tror jeg) og forhøre mig der. Så er du på forkant og du viser at du tager det alvorligt. Herefter ville jeg - uanset udfaldet - bede om et akut møde med børnehaven, hvor kontaktpædagogen og lederen deltager og her få en klar afklaring på hvad der skal ske, samt bede om en udtalelse fra dem omkring din dreng og hans trivsel.

tak for dit råd, det vil jeg prøve og gøre så og finde udaf hvad de har sigfremover, ved selv der ikke er hold i det!

Anmeld

29. september 2012

SussieThyssen

Hvor er det dog trist, når forældre ikke kan være loyale over for hinanden, men gør den slags over for deres barns mor eller far, i stedet for at forsøge at kommunikere.

Så jeg kan så godt forstå din frustration.

Han kunne jo bare have snakket med dig selv om sine bekymringer.
Men som andre har sagt..kontakt selv kommunen og få en fornuftig snak med dem, så du er lidt på forkant og samtidigt viser, at du er bekymret for hele den historie.

Kærligst
Sussie

Anmeld

29. september 2012

Vivian67

Hvor træls en situation, jeg syntes der er kommet nogle gode råd herinde, som du bør følge. Du skriver at du indtil nu har haft et godt samarbejde med drenges far, det er super, så derfor syntes jeg du skal tage en snak med faren, helt stille og roligt og forklare ham hvordan du har det med at han har henvendt sig til børnehaven istedet for at snakke med dig. Jeg ved det kan være svært men du skal trods alt samarbejde med ham mange år endnu. Så både for din egen og for din søns skyld, syntes jeg du skal få snakket med faren så I fortsat kan have et godt samarbejde.

Anmeld

29. september 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Hvor er det dog trist, når forældre ikke kan være loyale over for hinanden, men gør den slags over for deres barns mor eller far, i stedet for at forsøge at kommunikere.

Så jeg kan så godt forstå din frustration.

Han kunne jo bare have snakket med dig selv om sine bekymringer.
Men som andre har sagt..kontakt selv kommunen og få en fornuftig snak med dem, så du er lidt på forkant og samtidigt viser, at du er bekymret for hele den historie.

Kærligst
Sussie

synes også det er en skam han ikke kommer til mig med sådan noget, fik talt lidt med ham idag og nu viser det sig det er hans mor der har startet alt det her, synes simpelthen ikke det kan være rigtigt, en skam det skal være sådan her nogle gange når jeg har gjordt alt for de ku ses ham ofte osv..men ja må prøve og tale med kommunen og høre hva de siger!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.