igår afleverede jeg som sædvanlig min søn i børnehaven, hans kontakt pædagog ville så snakke med mig, gik så med hende, hun fortalte mig at min søn far er bekymret for min søns trivsel, han mener ikke jeg har overskud til ham, er højgravid nu med 4 uger til termin, og er åbenbart bekymret for om jeg vil glemme ham når den lille nye kommer, hvilket overhoved ikke kommer til og ske, har haft en besværet graviditet, så har selvfølgelig ikke ku de samme ting som ellers med ham, men derudover mangler han altså intet, og der var intet ved hans kontakt pædogog der fik hendes klokker til og ringe, men han brugte også den at jeg før har haft angst samt fødsels dep da jeg fik ham, hvilket han egenlig ikke ved ret meget om, han så ham ikke de første 14 mdr, og fik den hjælp jeg sku ha, nu skal børnehaven jo så underrette kommunen, nogle der har prøvet noget lignede?ved ikke lig hvordan jeg håntere det her, og har svært ved og ku se på min søns far nu og fremover samarbejde med ham, er rimelig sur på ham pt vi har ellers altid samarbejdet godt!
hjlælp..
Anmeld