Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BellaT skriver: Varm æblete. Altså det der fine pulver, man kan købe i udlandet og i specialbutikker herhjemme. Det smager så sødt og lækkert, så det glider nemt ned. Min dreng fik det sidst han havde ondt i halsen og han drak et par kopper om dagen og sagde at det virkede. Det er den eneste varme drik jeg nogensinde har fået ham til at drikke. Ikke engang varm kakao kan han lide (selvom han elsker det koldt).
Varm æblete. Altså det der fine pulver, man kan købe i udlandet og i specialbutikker herhjemme. Det smager så sødt og lækkert, så det glider nemt ned. Min dreng fik det sidst han havde ondt i halsen og han drak et par kopper om dagen og sagde at det virkede. Det er den eneste varme drik jeg nogensinde har fået ham til at drikke. Ikke engang varm kakao kan han lide (selvom han elsker det koldt).
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ved ondt i halsen der får vi f.eks:
Almindelig the med lidt honning i.
Varm kakao.
Suppe.
Vanilie is.
Leneur skriver: Min datter er forkølet ( har været i 3 uger snart... ) Heldigvis uden feber men de sidste par dage har hun haft meget ondt i halsen og har haft en tør, hul hoste, ved ikke hvad jeg skal give hende for peter plys drik... kamille the med honning vil hun ikke have. Vil jo gerne lindre det lidt for hende, så kom glad og gerne med en masse gode forslag.
Min datter er forkølet ( har været i 3 uger snart... ) Heldigvis uden feber men de sidste par dage har hun haft meget ondt i halsen og har haft en tør, hul hoste, ved ikke hvad jeg skal give hende for peter plys drik... kamille the med honning vil hun ikke have. Vil jo gerne lindre det lidt for hende, så kom glad og gerne med en masse gode forslag.
Herhjemme er varm mælk med honning et kæmpe hit
Rigtig god bedring med hende
Jeg giver dem faktisk portion is Det køler og lindrer ned gennem den ømme hals.... Altså kke hele tiden, men sådan en gang imellem. jeg bruger dte også på ig selv, når jeg har ondt i halsen.
Ellers varm te eller suppe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128