Hvad gør i når jeres 3-årige har ondt i halsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.084 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. september 2012

Leneur

Min datter er forkølet ( har været i 3 uger snart... ) Heldigvis uden feber men de sidste par dage har hun haft meget ondt i halsen og har haft en tør, hul hoste, ved ikke hvad jeg skal give hende for peter plys drik... kamille the med honning vil hun ikke have. Vil jo gerne lindre det lidt for hende, så kom glad og gerne med en masse gode forslag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

Mussen2

Sidst min datter havde ondti halsen fik hun riccola urtebolsjer. Det var første gang hun fik det. Hun kunne fodt finde ud af at sutte på dem

Anmeld

28. september 2012

Leneur

Mussen2 skriver:

Sidst min datter havde ondti halsen fik hun riccola urtebolsjer. Det var første gang hun fik det. Hun kunne fodt finde ud af at sutte på dem

Åh det må jeg prøve og se hvad hun siger til det. Tak for det. Dem havde jeg ikke lige tænkt på.

Anmeld

28. september 2012

Underskøn

Her får min datter bare helt alm the, med lidt honning el en slice frisk ingefær i(syns selv kamille the er ret kedeligt) også får hun lidt sukkerfri halls bolcher og sørger for at lave aftenamad hvor der indgår godt med hvidløg

Anmeld

28. september 2012

marius' mor

Er det kamillen hun ikke bryder  sig om? Måske varm mælk med honning var noget?

Anmeld

28. september 2012

Leneur

Underskøn skriver:

Her får min datter bare helt alm the, med lidt honning el en slice frisk ingefær i(syns selv kamille the er ret kedeligt) også får hun lidt sukkerfri halls bolcher og sørger for at lave aftenamad hvor der indgår godt med hvidløg

Ja i dag ville hun ikke have aftensmad. Hun har desværre ikke overgivet sig til suppe endnu, det jo ellers lige årstiden. Jeg må prøve med alm. the og ingefær.

Anmeld

28. september 2012

Leneur

marius' mor skriver:

Er det kamillen hun ikke bryder  sig om? Måske varm mælk med honning var noget?

Ja det var da også en mulighed. Kommer også på listen.

Anmeld

28. september 2012

Carina:-)

Har lægen tjekket hende?

Men ellers så virker lun kakao her 

Anmeld

28. september 2012

Leneur

Carina:-) skriver:

Har lægen tjekket hende?

Men ellers så virker lun kakao her 

Nej lægen har ikke været ind over men hvis det bliver ved, så får jeg hende selvfølgelig tjekket.
Varm kakao, det kunne være godt. Hun elsker kakaomælk.

Anmeld

28. september 2012

BellaT

Varm æblete. Altså det der fine pulver, man kan købe i udlandet og i specialbutikker herhjemme. Det smager så sødt og lækkert, så det glider nemt ned. Min dreng fik det sidst han havde ondt i halsen og han drak et par kopper om dagen og sagde at det virkede. Det er den eneste varme drik jeg nogensinde har fået ham til at drikke. Ikke engang varm kakao kan han lide (selvom han elsker det koldt).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.