Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tarkoflen skriver: Jeg troede også vi snublede på målstregen, fordi jeg havde glemt næsesprayen, men det hele så fint ud! Jeg alt for at det bare ser fint ud i morgen! Godt l skal til skanning i morgen! Men øv hvor husker jeg godt, hvor forfærdeligt det var at gå og vente på at finde ud af, om der skete noget ved det!
Jeg troede også vi snublede på målstregen, fordi jeg havde glemt næsesprayen, men det hele så fint ud! Jeg alt for at det bare ser fint ud i morgen! Godt l skal til skanning i morgen! Men øv hvor husker jeg godt, hvor forfærdeligt det var at gå og vente på at finde ud af, om der skete noget ved det!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Viventerdig skriver:Ja havde bare forberedt en hyggeaften med is og vild med dans .. Tror jeg går i bad og i seng.. Mén priser mig selv lykkelig ved at, jeg har tiden imorgen .. Der er dog uendeligt langt til imorgen nu Tak for krydserne søde
tarkoflen skriver: Forkæl dig selv og lad være med at banke dig oveni hovedet, og ja jeg ved godt kloge mig, at det kan man ikke lade være med håber på en god Update i morgen Mon ikke det værste der kan ske, er at du skal tage en ekstra sprøjte i morgen, og så bliver det udsat en dag? Det håber jeg!Håber du kan få sovet!
Forkæl dig selv og lad være med at banke dig oveni hovedet, og ja jeg ved godt kloge mig, at det kan man ikke lade være med håber på en god Update i morgen Mon ikke det værste der kan ske, er at du skal tage en ekstra sprøjte i morgen, og så bliver det udsat en dag? Det håber jeg!Håber du kan få sovet!
Viventerdig skriver: Jeg er måske ikke den eneste der har glemt det??! Tak for din positivitet
Jeg er måske ikke den eneste der har glemt det??! Tak for din positivitet
Neki skriver: Ork nej.. Du er bestemt ikke den eneste Jeg havde det ligesom dig.. Vildt nervøs for at jeg havde ødelagt det hele. Men jeg forhørte mig på klinikken og de sagde, at det ikke gjorde noget når der kun var tale om den ene gang og et par timers forsinkelse. Så vær helt rolig.. Er sikker på at det nok skal se godt ud til din scanning imorgenOg held og lykke med det.. Håbet snart behandlingen bærer frugt
Ork nej.. Du er bestemt ikke den eneste Jeg havde det ligesom dig.. Vildt nervøs for at jeg havde ødelagt det hele. Men jeg forhørte mig på klinikken og de sagde, at det ikke gjorde noget når der kun var tale om den ene gang og et par timers forsinkelse. Så vær helt rolig.. Er sikker på at det nok skal se godt ud til din scanning imorgenOg held og lykke med det.. Håbet snart behandlingen bærer frugt
La´chrissen skriver: Det eneste der sker noget ved, er ægmodnings sprøjten. Den skal tages på præcis det tidspunkt de siger. Så bare tag den med ro, det skal nok gå
Det eneste der sker noget ved, er ægmodnings sprøjten. Den skal tages på præcis det tidspunkt de siger. Så bare tag den med ro, det skal nok gå
Viventerdig skriver: Ja nemlig .. Det er nemlig noget med 5 min interval man har og løbe på Tusinde tak for dine positive tilbagemeldninger.. Det hjælper
Ja nemlig .. Det er nemlig noget med 5 min interval man har og løbe på Tusinde tak for dine positive tilbagemeldninger.. Det hjælper
Viventerdig skriver: Åh hvor dejligt at, høre .. Nogle gange kan man godt føle man stå total alene med det hele, og så det rart med nogle dejlige svare herinde men lige de her i aften har da fået mig lidt ned igen .. Lidt gladere igen Mange Tak skal du have Jeg laver lige en Update Lige så snart jeg er færdig imorgen .. Godt nok spændt
Åh hvor dejligt at, høre .. Nogle gange kan man godt føle man stå total alene med det hele, og så det rart med nogle dejlige svare herinde men lige de her i aften har da fået mig lidt ned igen .. Lidt gladere igen Mange Tak skal du have Jeg laver lige en Update Lige så snart jeg er færdig imorgen .. Godt nok spændt
La´chrissen skriver: Det var da så lidt godt nok og ku hjælpe lidt
Det var da så lidt godt nok og ku hjælpe lidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128