Panik panik panik.. hjælp Taget GONAL F for sent!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.797 visninger
26 svar
0 synes godt om
28. september 2012

Viventerjer

Nogle der ved om det hele er ødelagt nu hvor jeg netop har Kommet til at tage GONAL F 2 timer for sent ??? Nogle med erfaringer ??????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

Miss Church

Viventerdig skriver:

Nogle der ved om det hele er ødelagt nu hvor jeg netop har Kommet til at tage GONAL F 2 timer for sent ??? Nogle med erfaringer ??????

Kender ikke noget til det, men fandt dette

Jeg har taget indsprøjtningerne for sent, sker der noget ved det? 
Det er bedst at tage medicinen samme tid hver dag, men du kan ved behov forskyde tidspunktet med op til en time. Hvis der går mere end en time, sker der formentlig intet ved dette. Det kan måske betyde, at din reaktion på medicinen er lidt anderledes end forventet ved næste skanning.

Så jeg tror ikke du behøver, at være bekymret. 
Held og lykke med det hele  

Anmeld

28. september 2012

Neki

Viventerdig skriver:

Det gør ikke noget den ene gang.. Det skal du ikke bekymre dig om, dine follikler skal nok vokse fint

Anmeld

28. september 2012

Viventerjer

Miss Church skriver:

Kender ikke noget til det, men fandt dette

Jeg har taget indsprøjtningerne for sent, sker der noget ved det? 
Det er bedst at tage medicinen samme tid hver dag, men du kan ved behov forskyde tidspunktet med op til en time. Hvis der går mere end en time, sker der formentlig intet ved dette. Det kan måske betyde, at din reaktion på medicinen er lidt anderledes end forventet ved næste skanning.

Så jeg tror ikke du behøver, at være bekymret. 
Held og lykke med det hele  

Tusind tak .. Den har jeg nemlig også selv fundet !!

Øj mit hjerte sidder oppe i halsen .. Godt jeg skal skannes imorgen .. Håber ikke der sker noget

Tak skal du have

Anmeld

28. september 2012

Miss Church

Viventerdig skriver:

Tusind tak .. Den har jeg nemlig også selv fundet !!

Øj mit hjerte sidder oppe i halsen .. Godt jeg skal skannes imorgen .. Håber ikke der sker noget

Tak skal du have

Jeg  hvert fald alt for dig! Og håber på at det ikke har den store betydning 

Anmeld

28. september 2012

Viventerjer

Neki skriver:

Det gør ikke noget den ene gang.. Det skal du ikke bekymre dig om, dine follikler skal nok vokse fint

Jeg er måske ikke den eneste der har glemt det??!

Tak for din positivitet

Anmeld

28. september 2012

tarkoflen

Viventerdig skriver:

Åhh søde du, det er bare så rædselsfuldt at misse tidspunktet, jeg har gjort det med næsesprayen og var sikker på, at jeg havde ødelagt det hele... Det havde jeg ikke, og det tvivler jeg også meget på, at du har,når det er en gang det er sket!

Kan du ringe til klinikken i morgen? Åhh jeg gjorde det også i en weekend og det er bare så træls!

Stort

Anmeld

28. september 2012

Viventerjer

tarkoflen skriver:

Åhh søde du, det er bare så rædselsfuldt at misse tidspunktet, jeg har gjort det med næsesprayen og var sikker på, at jeg havde ødelagt det hele... Det havde jeg ikke, og det tvivler jeg også meget på, at du har,når det er en gang det er sket!

Kan du ringe til klinikken i morgen? Åhh jeg gjorde det også i en weekend og det er bare så træls!

Stort

Jeg har passet den til punkt og prikke ind til nu og så sidder jeg og er ved at, få isen galt i halsen når jeg kigger på uret og det går op for mig at jeg har glemt den ..

jeg håber virkelig bare ikke der sket noget ved det .. Nu et vi så tæt på, og så er jeg bare en skide klaphat

jeg skal heldigvis til skaning imorgen formiddag.. Og hvor håber jeg bare der ikke er sket noget

Anmeld

28. september 2012

Viventerjer

Miss Church skriver:

Jeg  hvert fald alt for dig! Og håber på at det ikke har den store betydning 

Tak

Anmeld

28. september 2012

tarkoflen

Viventerdig skriver:

Jeg har passet den til punkt og prikke ind til nu og så sidder jeg og er ved at, få isen galt i halsen når jeg kigger på uret og det går op for mig at jeg har glemt den ..

jeg håber virkelig bare ikke der sket noget ved det .. Nu et vi så tæt på, og så er jeg bare en skide klaphat

jeg skal heldigvis til skaning imorgen formiddag.. Og hvor håber jeg bare der ikke er sket noget

Jeg troede også vi snublede på målstregen, fordi jeg havde glemt næsesprayen, men det hele så fint ud! Jeg alt for at det bare ser fint ud i morgen! Godt l skal til skanning i morgen! Men øv hvor husker jeg godt, hvor forfærdeligt det var at gå og vente på at finde ud af, om der skete noget ved det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.