Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
miig1989 skriver: Gider ikke have jernmangel ! :p Vil værr gravid ;pHavde godt overvejet det kunne være jernmangel, har jeg haft før, men der blødte mit tandkød ikke og var heller ikke mega træt, bare lidt træt og meget bleg :p
Gider ikke have jernmangel ! :p Vil værr gravid ;pHavde godt overvejet det kunne være jernmangel, har jeg haft før, men der blødte mit tandkød ikke og var heller ikke mega træt, bare lidt træt og meget bleg :p
Selvom du ikke havde det sådan sidst, kan du godt have det sådan nu.Men...du kan jo tjekke begge dele i løbet af næste uge
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SussieThyssen skriver: Selvom du ikke havde det sådan sidst, kan du godt have det sådan nu.Men...du kan jo tjekke begge dele i løbet af næste uge
miig1989 skriver: Går og venter på, at min mens ikke kommer pp søndag eller mandag. Håber virkelig jeg er gravid Har været så mega træt den sidste uges tid , desuden har mit tandkød også blødt her den sidste uge, hvilket det aldrig plejer at gøre. Og er rimelig sikker på, at der ikke er noget galt for var ved tandlægen for.ca 4 uger siden og der var tænder og tandkød perfekt :pHar hørt blødning fra tandkødet kan være et symptom på graviditet, nogen der har prøvet.det ? Har desuden lidt ømme bryster, men det har.jeg også inden menstruation, har dog ikke andre mens-symptomer, som jeg plejer
Går og venter på, at min mens ikke kommer pp søndag eller mandag. Håber virkelig jeg er gravid Har været så mega træt den sidste uges tid , desuden har mit tandkød også blødt her den sidste uge, hvilket det aldrig plejer at gøre. Og er rimelig sikker på, at der ikke er noget galt for var ved tandlægen for.ca 4 uger siden og der var tænder og tandkød perfekt :pHar hørt blødning fra tandkødet kan være et symptom på graviditet, nogen der har prøvet.det ? Har desuden lidt ømme bryster, men det har.jeg også inden menstruation, har dog ikke andre mens-symptomer, som jeg plejer
miig1989 skriver: Jaeh, det ved jeg godt :pJeps, går også bare og venter
Jaeh, det ved jeg godt :pJeps, går også bare og venter
Krydser fingre for, at der er en bebs på vej
Stivdie skriver: Jeg synes også jeg har læst et sted at blødende tandkød kan skyldes graviditet, så for at mens ikke dukker op på søndag.
Jeg synes også jeg har læst et sted at blødende tandkød kan skyldes graviditet, så for at mens ikke dukker op på søndag.
SussieThyssen skriver: Krydser fingre for, at der er en bebs på vej
miig1989 skriver: Mange tak
Mange tak
Stivdie skriver: Manglede da bare Vi får alle sammen brug for krydsede fingre og babyklister på et tidspunkt
Manglede da bare Vi får alle sammen brug for krydsede fingre og babyklister på et tidspunkt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128