gad vide ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.108 visninger
33 svar
0 synes godt om
28. september 2012

miig1989

Går og venter på, at min mens ikke kommer pp søndag eller mandag.
Håber virkelig jeg er gravid
Har været så mega træt den sidste uges tid , desuden har mit tandkød også blødt her den sidste uge, hvilket det aldrig plejer at gøre. Og er rimelig sikker på, at der ikke er noget galt for var ved tandlægen for.ca 4 uger siden og der var tænder og tandkød perfekt :p
Har hørt blødning fra tandkødet kan være et symptom på graviditet, nogen der har prøvet.det ?

Har desuden lidt ømme bryster, men det har.jeg også inden menstruation, har dog ikke andre mens-symptomer, som jeg plejer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

miig1989

No one ?

Anmeld

28. september 2012

isamisa

Det lyder som mig! :-) Venter selv mens på mandag, har mens smerter, mit tandkød bløder og jeg har ømme bryster. Så jeg følger lige med her :-)

Anmeld

28. september 2012

miig1989

isamisa skriver:

Det lyder som mig! :-) Venter selv mens på mandag, har mens smerter, mit tandkød bløder og jeg har ømme bryster. Så jeg følger lige med her :-)

Ej, hvor spændende !
for dig

Anmeld

28. september 2012

isamisa

også for dig :-)

Anmeld

28. september 2012

_-Kathrine-_

Mit tandkød har også blødt i begge graviditeter, så for der er en lille spire i mavsen

Anmeld

28. september 2012

miig1989

isamisa skriver:

også for dig :-)

Mange tak

Anmeld

28. september 2012

miig1989

_-Kathrine-_ skriver:

Mit tandkød har også blødt i begge graviditeter, så for der er en lille spire i mavsen

Tak
Håber det også er et symptom for mig

Anmeld

28. september 2012

SussieThyssen

Ja, du kan være gravid...men....du kan også have jernmangel...begge dele kan vise sig som træthed og fx tandkødsblødning.
Så måske var det en ide at få målt din jernprocent.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

28. september 2012

miig1989

SussieThyssen skriver:

Ja, du kan være gravid...men....du kan også have jernmangel...begge dele kan vise sig som træthed og fx tandkødsblødning.
Så måske var det en ide at få målt din jernprocent.

Kærligst
Sussie 

Gider ikke have jernmangel ! :p
Vil værr gravid ;p

Havde godt overvejet det kunne være jernmangel, har jeg haft før, men der blødte mit tandkød ikke og var heller ikke mega træt, bare lidt træt og meget bleg :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.