Ved ikke hvad jeg skal gøre nu :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2012

Mamalou

Hov jeg kan se, at han er 10 måneder. Heldigvis er han ikke så gammel, så han ved vel næsten ikke at det er hans far - ligesom savnet på nuværende tidspunkt ikke vil fylde så meget HVIS faderen fravælger kontakten til ham... Forhåbentlig har eller får du en sød kæreste, der har lidt større nosser (undskyld sproget) og tør elske og engagere sig i din guldklump!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Det er virkelig svært, for selvom det kan skabe meget uro, at der er en far hvor med der er et vanskeligt samarbejde, og som man kan ønske langt væk, så er det stadig ens aller kæreste guldklumps far - og der er ikke noget der kan gøre mere ondt, end hvis ens guldklump blev fravalgt. 

Men hvis faderen ikke vil se sin søn, så skal han heller ikke tvinges. Der vil der aldrig komme noget godt ud af. Men hvor er det sørgelig, hvis han kan vælge sit barn fra... Det vil for det fleste forældre aldrig være en mulighed 

Hvor gammel er din søn? 

Han er 10 måneder. Snart 11 .. Han har en datter som han fik da han var 23, hende valgte han at birtadopter da han ikke havde overskud til det ansvar, han forsøgte at få mig overrakt til det samme med hans søn, men jeg gav mig heldigvis ikke så nemt.. 

Men har ikke hørt fra statsforvaltningen endnu omkring kopi af ophør omkring samvær.. Så kan ikke gøre andet end at vente og se..  

Anmeld

28. september 2012

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Hov jeg kan se, at han er 10 måneder. Heldigvis er han ikke så gammel, så han ved vel næsten ikke at det er hans far - ligesom savnet på nuværende tidspunkt ikke vil fylde så meget HVIS faderen fravælger kontakten til ham... Forhåbentlig har eller får du en sød kæreste, der har lidt større nosser (undskyld sproget) og tør elske og engagere sig i din guldklump!

Jeg har en dejlig kæreste, og vi venter en søn om 10 uger . Han har været der siden jeg var 5 måneder henne, og min søn ser helt klart ham som sin far. Han kommer ikke til at mærke savn fær han måske begynder at forstå tingene noget bedre om en seks års tid.. Det er bare alligevel en træks situation.. 

Anmeld

28. september 2012

Mamalou

Anonym skriver:

Jeg har en dejlig kæreste, og vi venter en søn om 10 uger . Han har været der siden jeg var 5 måneder henne, og min søn ser helt klart ham som sin far. Han kommer ikke til at mærke savn fær han måske begynder at forstå tingene noget bedre om en seks års tid.. Det er bare alligevel en træks situation.. 

Hvor virker han bare som en rigtig vat nisse af en mand. Undskyld, men det er svært at have meget tilovers for en mand, der kan fravælge sin børn på den måde. 

Hvor er det skønt for din søn, at han har en stedfar og på den måde ikke vil mangle en faderfigur. 

Kunne en adoption ikke være en løsning for alle parter? Hvis altså din kæreste er interesseret i det - og du selvfølgelig også er. På den måde kunne man håbe, at din søn ikke vil opleve svigt og brudte aftaler fra en far, der ikke ønsker at være far, fordi han formentlig ikke vil være inde i billedet...

Anmeld

28. september 2012

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Hvor virker han bare som en rigtig vat nisse af en mand. Undskyld, men det er svært at have meget tilovers for en mand, der kan fravælge sin børn på den måde. 

Hvor er det skønt for din søn, at han har en stedfar og på den måde ikke vil mangle en faderfigur. 

Kunne en adoption ikke være en løsning for alle parter? Hvis altså din kæreste er interesseret i det - og du selvfølgelig også er. På den måde kunne man håbe, at din søn ikke vil opleve svigt og brudte aftaler fra en far, der ikke ønsker at være far, fordi han formentlig ikke vil være inde i billedet...

Det vil min kæreste rigtig gerne, problemet er, at for at adoptere skal vi have boet sammen i to år, og gerne også have været gift de to år, og vi er ikke gift endnu ..

Anmeld

28. september 2012

Mamalou

Anonym skriver:

Det vil min kæreste rigtig gerne, problemet er, at for at adoptere skal vi have boet sammen i to år, og gerne også have været gift de to år, og vi er ikke gift endnu ..

Det er måske heller ikke så afgørende nu og her. Din kæreste bliver jo ikke mindre far for din søn af den grund. 

Jeg håber det kommer til at gå godt i morgen. Jeg tror det bedste vil være at have en plan klar, hvis han dukker op. Så ved du hvad du skal sige og gøre i situationen. 

Jeg håber du kommer med en update!

Held og lykke med det!

Anmeld

29. september 2012

Anonym trådstarter

Han skulle være her kl 7 og er her ikke endnu.. Så tror ikke han kommer , prøver virkelig at beherske mig med ikke at skrive eller ringe til ham 

Anmeld

29. september 2012

Anonym trådstarter

CS skriver:

Åhh det er så skide svært, men lad ikke din vrede gå ud over din søn ved ikke at lade ham se sin far.

Det her er mellem ham dog dig. Synes simpelthen så ofte det er barnet/børnene der må betale prisen.

Bevar roen og fortæl ham du har modtaget hans brev, at i kan tale om det enten i forvaltningen eller på et tidspunkt hvor jeres søn ikke er tilstede. Ja og så skal du bare huske at alt hvad han skriver intet har med dig at gøre, men udelukkende handler om ham! Bevar roen, du er den voksne og vær et godt eksempel for din søn - til slut et  fra en mor der også har måtte æde mange kameler

HAn er ikke mødt op :/ 

Anmeld

29. september 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Sørger for ikke at være hjemme i morgen når han skulle have hentet. Og lader det så være op til ham at kontakte dig, hvis han fortryder. Ellers ville jeg ikke gøre noget. 

Men hvis han skifter mening ville jeg nok gøre meget for at gå det til at fungere - for barnets skyld. Også selvom du synes at han er et fjols.

Han er ikke mødt op 

Anmeld

29. september 2012

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Det er måske heller ikke så afgørende nu og her. Din kæreste bliver jo ikke mindre far for din søn af den grund. 

Jeg håber det kommer til at gå godt i morgen. Jeg tror det bedste vil være at have en plan klar, hvis han dukker op. Så ved du hvad du skal sige og gøre i situationen. 

Jeg håber du kommer med en update!

Held og lykke med det!

Jep, han kom ikke, og har intet hørt  

Min kæreste bad mig finde ud af om han var blevet single, og det måske var derfor.. Og sørme om ikke han er blevet single her i sidste uge... Hmm.. Der skal rigtig meget til før han får lov at se sin søn efter det her, han skal ikke komme krybene når der kommer en ny pige ind i billedet  

Men øv hvor er det svært!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.