Jeg har skrevet en del tråde herinde omkring problemer med min søns far, bla. At han ikke mødte op til sidste samvær, og at han kun har set sin søn ganske kort i hans 10 måneders levetid.. Her idag,Modtog jeg et brev fra ham hvor han skriver at jeg er usamarbejdsvillig, og derfor ikke ønsker samvær med vores søn mere. Han underskriver det, og jeg må ærligt indrømme, at eftersom jeg troede at det gik fint, og regnede med at han kom i morgen, så er jeg meget vred over at modtage dette brev, uden overhoved st være blevet informeret på forhånd om at han ikke synes tingene gik så godt.. Jeg ringede tilstatsforvaltningen, for at forhøre mig om hvad jeg kan gøre, de bad mig forholde mig afventende, og ikke kontakte ham.. Men hvad gør jeg nu ??? Hvad hvis han alligevel kommer imorgen? Kan jeg nægte ham adgang når han har underskrevet brevet ?? Jeg har samtidig ordnet, så jeg ikke vil have børne penge mere da jeg ikke synes det er rimeligt når han ikke ser ham.. Er frustreret og vred, ved ikke hvad jeg kunne finde på hvis han kommer imorgen efter den sviner han giver mig i brevet, som han også har sendt til statsforvaltningen.. Hvad gør jeg her piger og drenge ??
Anmeld