Jeg er ødelagt! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2012

FrkRaarup

_-Kathrine-_ skriver:

Det er ikke 'bare' et kæledyr, det er et familiemedlem...-så det er bare pisse svært!
Vi sagde farvel til vores dejlige hund i marts, som desværre var aggressiv over for både os og vores søn... Men det var bare monster hårdt og vi snakker stadig om idag hvor stille der er i huset uden hende!
Håber I får en dejlig sidste tid med hende!

Har det på samme måde!

Bliver bare ikke forstået og taget seriøs af folk uden kæledyr! Ja, ordet kæledyr er også forkert. For mig!

Hun er som en datter for os!

Vi har to andre der nok skal udfylde tomrummet. Men for satan hvor vil vi mangle hende! Hver eneste dag!!!

Åh. Ja, så ved du hvordan det er

Når vi er 'færdige' med de sidste to, tror jeg ikke vi skal have flere.. Den smerte kan jeg simpelthen ikke holde ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

FrkRaarup

B&J skriver:

nej nej nej..... hvor er det bare super hårdt at læse.... jeg sender jer en masse krammer

Mange mange tak

Anmeld

28. september 2012

Faith

FrkRaarup skriver:

Kan slet ikke beskrive hvor ødelagt jeg er!

Nej,det gjorde han ikke. Men han spurgte om vi ville have hende med hjem.

Med hensyn til at hun er gammel og det dårlige hjerte gør hende meget træt, vil det være synd at forsætte!!

Vi er fast besluttet på, at hun ikke skal have hjertemedicin! Hun har haft et langt liv. De fleste år gode.

Det at måtte træffe svre beslutninger hører desværre med til det at have kæledyr. Vi har både hund og kat og jeg har måttet gå den tunge gang til dyrlægen med 3 af vores katte gennem tiden. Det bliver aldrig nemmere! Gruer for den dag jeg må træffe en svær beslutning på vejne af vores hund

Synes det er rigtig fint at i tog hende med hjem så jeres søn kan sige farvel til hende.

Anmeld

28. september 2012

FrkRaarup

Faith skriver:

Det at måtte træffe svre beslutninger hører desværre med til det at have kæledyr. Vi har både hund og kat og jeg har måttet gå den tunge gang til dyrlægen med 3 af vores katte gennem tiden. Det bliver aldrig nemmere! Gruer for den dag jeg må træffe en svær beslutning på vejne af vores hund

Synes det er rigtig fint at i tog hende med hjem så jeres søn kan sige farvel til hende.

Har haft en del kæledyr gennem tiden, men mindes ikke den smerte jeg føler nu!! Har dog aldrig haft hund, før jeg fandt samme med min kæreste!!

Åh, hvor er det hårdt...

Anmeld

28. september 2012

FrkRaarup

FrkRaarup skriver:

Vores elskede (Collie) Lulu er meget meget syg!

Dyrlagen sagde igår at hun har blærebetændelse OG et meget dårligt hjerte.

Hun er en del ældre end vi vidste. Omkring 13-14 år istedet for 10.

Vi har nu fået piller til betændelsen!

Vi kunne sagtens få hjertemedicin til hende, men der ville gå i hvert fald 1 månede inden det virker.

Han ville ikke anbefale os det!

Så nu håber vi bare vores kære Lulu har det godt den sidste tid vi har hende Inden vi skal sende hende til hundehimlen

I'm broken!!!

Beklager alle smileyerne, men jeg er SÅ ødelagt!!!! Frustreret,. og  bare pisse ked af det!! Vi skal af med vores bedste ven!!

Oven i det hele skal vi have forklaret Malte, at det ikke vare længe før hun forlader os!! Det falder i en meget dårlig tid.

Vi skal til møde på skolen på mandag, da Malte ikke fungere optimalt i skolen (0. klasse)

Min Lulu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. september 2012

Stivdie

_-Kathrine-_ skriver:

Det er ikke 'bare' et kæledyr, det er et familiemedlem...-så det er bare pisse svært!
Vi sagde farvel til vores dejlige hund i marts, som desværre var aggressiv over for både os og vores søn... Men det var bare monster hårdt og vi snakker stadig om idag hvor stille der er i huset uden hende!
Håber I får en dejlig sidste tid med hende!

Helt enig! Det er nemlig et familiemedlem!
Føler virkelig med dig
Har gennem min opvækst måttet sige farvel til to "søstre" og nej, det bliver ikke nemmere. Bliver stadig helt ked af det bare ved at tænke på det og det er trods alt hhv. 14 og 3 år siden nu..
til dig ovenpå en svær beslutning!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.