Jeg er ødelagt! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2012

FrkRaarup

JS<3 skriver:

Årh sikke en mavepine jeg lige fik gud, hvor jeg dog både føler med jer. Rigtig mange knus og tanker herfra

Mange mange tak!

Det er bare SÅ forkert!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

FrkRaarup

Isabella_mor skriver:

åh nej. sikke en masse forfærdelige ting lige oven i hinanden... 

det er aldrig sjovt når man ved at noget man elsker snart ikke er hos een længere. sådan er det desværre for kæledyr.. 

jeg håber i kommer igennem det hele med modet til at komme videre igen... 

Alt for mange ting oveni hinanden!!!

Vi boblede ellers af lykke over graviditet med lillepigen.. Det var næsten også for godt til at være sandt!

Men mange mange tak! Håber også vi finder styrken!!

Anmeld

28. september 2012

_-Kathrine-_

Det er aldrig sjovt at skulle sige farvel til sin gode ven
Føler med jer!!

Anmeld

28. september 2012

FrkRaarup

_-Kathrine-_ skriver:

Det er aldrig sjovt at skulle sige farvel til sin gode ven
Føler med jer!!

Nej.. Jeg ved godt det 'kun' er et kæledyr.. Men seriøst, man får sig en rigtig god ven!!En kærlighed så stor.

Kan slet ikke forstille mig et liv uden hende!! Håber sådan håbet hun ville nå og møde lillepigen. Men med termin i marts er det fuldstændig udelukket!!!

Godt nok har vi to andre, som vi selvfølgelig elsker lige så højt, men det er bare SÅ svært at skulle sige farvel!!!!!

Tak

Anmeld

28. september 2012

Faith

Åh nej!

Der er bare ikke noget værre end at måtte tage afsked med et kæledyr! Det er så forfærdeligt! Selvom det "kun" er et dyr, knytter man sig jo til dem.

Sagde lægen noget om hvad tidsperspektivet ca er for hende?

Anmeld

28. september 2012

FrkRaarup

Faith skriver:

Åh nej!

Der er bare ikke noget værre end at måtte tage afsked med et kæledyr! Det er så forfærdeligt! Selvom det "kun" er et dyr, knytter man sig jo til dem.

Sagde lægen noget om hvad tidsperspektivet ca er for hende?

Kan slet ikke beskrive hvor ødelagt jeg er!

Nej,det gjorde han ikke. Men han spurgte om vi ville have hende med hjem.

Med hensyn til at hun er gammel og det dårlige hjerte gør hende meget træt, vil det være synd at forsætte!!

Vi er fast besluttet på, at hun ikke skal have hjertemedicin! Hun har haft et langt liv. De fleste år gode.

Anmeld

28. september 2012

baby012

Åh nej dog, det er aldrig nemt at sige farvel til en så gammel kær ven 

Anmeld

28. september 2012

FrkRaarup

Lahn11 skriver:

Åh nej dog, det er aldrig nemt at sige farvel til en så gammel kær ven 

Nej, det er det bare ikke!!

Åh.

Anmeld

28. september 2012

_-Kathrine-_

FrkRaarup skriver:

Nej.. Jeg ved godt det 'kun' er et kæledyr.. Men seriøst, man får sig en rigtig god ven!!En kærlighed så stor.

Kan slet ikke forstille mig et liv uden hende!! Håber sådan håbet hun ville nå og møde lillepigen. Men med termin i marts er det fuldstændig udelukket!!!

Godt nok har vi to andre, som vi selvfølgelig elsker lige så højt, men det er bare SÅ svært at skulle sige farvel!!!!!

Tak

Det er ikke 'bare' et kæledyr, det er et familiemedlem...-så det er bare pisse svært!
Vi sagde farvel til vores dejlige hund i marts, som desværre var aggressiv over for både os og vores søn... Men det var bare monster hårdt og vi snakker stadig om idag hvor stille der er i huset uden hende!
Håber I får en dejlig sidste tid med hende!

Anmeld

28. september 2012

B&J

nej nej nej..... hvor er det bare super hårdt at læse.... jeg sender jer en masse krammer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.