Hvilken stol.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2012

Moma

Mussen2 skriver:

Sidder jeres 3 og 4 årige på?

Vores datter har en trip trap stokke stol, som jeg tænker på om lillebror skal arve og hun så skal have en anden junior stol? ( jeg ved godt de knan sidde på trip trap længe, men gider de det?)

Ellers vil jeg bare købe endnu en atrip trap stol til lillebror

Vores 3-årige sidder på den grønne junior-højstol fra IKEA og vores 8 årige sidder stadig på sin Banydan højstol Nok meget usædvanligt men hun vil ikke af med den. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2012

Valle81

Pikku Myy skriver:

Det gør min søn også. Han vil være som os andre

Lige nemlig:0) og her er der også en storebror og en toresøster, og Anton vil j være som dem:0) han har siddet på en alm stol længe, han er 2 1/2 år. Lillebror på 1 1/2 er også begyndt at protestere mod at siddes sin stol. Og vil også vævre en stor dreng der sidder stor stol:0)

Anmeld

30. september 2012

Klematis

Vi har ingolf stolen fra IKEA. Den er super.
Trip trap stolen er både kæmpestor rundt om bordet, og så gad vores ældste ikke at sidde i den længere..

Anmeld

30. september 2012

Laulund87

Maria bliver 3 til december og hun sidder på trip trap

Anmeld

30. september 2012

Laulund87

Gigl skriver:

Min dreng på snart 5 sidder stadig på sin (det er dog en babydan, men næsten det samme). Tror ikke han ville kunne sidde på almindelig stol fra 3-4-års alderen Vi har lige fået en handysitt til ham, som han kan sidde på når baby kommer.

Jeg skal lige høre om jeg har forstået det rigtigt. Din 5 årige dreng skal sidde på en handysitt, som er en babystol man sætter på en alm stol, når babyen kommer? Synes bare det lyder lidt tosset

Anmeld

30. september 2012

Maja88

mine niecer på 6+7 siddee på sin

Anmeld

30. september 2012

Plysbjørnen

Sidder jeres 3 og 4 årige på?

Vores datter har en trip trap stokke stol, som jeg tænker på om lillebror skal arve og hun så skal have en anden junior stol? ( jeg ved godt de knan sidde på trip trap længe, men gider de det?)

Ellers vil jeg bare købe endnu en atrip trap stol til lillebror

mine børn på næsten 4 og 5 sidder stadig i deres højstole... Det er ikke en triptrap det er en viking

bøjlen er selfølgelig pillet af... og de er glade for dem

Anmeld

30. september 2012

DitteFisk

Laulund87 skriver:

Jeg skal lige høre om jeg har forstået det rigtigt. Din 5 årige dreng skal sidde på en handysitt, som er en babystol man sætter på en alm stol, når babyen kommer? Synes bare det lyder lidt tosset

Sådan en her:

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSMvvmslyX5c4zlFpLWU46mLAP7Z3Pd22Jtgd3yTFkaRVP9bhrI

Synes ikke rigtig han er høj nok til at sidde på en almindelig stol endnu, og så har han lidt problematikker ved spisning, der gør at han er ret urolig og derfor ikke får spist så meget, derfor er det en fordel ikke at placere ham på en alm stol endnu, da han så har mere plads til at være urolig. 

Anmeld

30. september 2012

Laulund87

Gigl skriver:

Sådan en her:

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSMvvmslyX5c4zlFpLWU46mLAP7Z3Pd22Jtgd3yTFkaRVP9bhrI

Synes ikke rigtig han er høj nok til at sidde på en almindelig stol endnu, og så har han lidt problematikker ved spisning, der gør at han er ret urolig og derfor ikke får spist så meget, derfor er det en fordel ikke at placere ham på en alm stol endnu, da han så har mere plads til at være urolig. 

Ja det var også den jeg mente, men okay

Anmeld

30. september 2012

Mussen2

Tak for svar. Jeg har besluttet mig for at købe endnu en trip trap så søster beholder hendes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.