Hvilken stol.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.909 visninger
20 svar
0 synes godt om
28. september 2012

Mussen2

Sidder jeres 3 og 4 årige på?

Vores datter har en trip trap stokke stol, som jeg tænker på om lillebror skal arve og hun så skal have en anden junior stol? ( jeg ved godt de knan sidde på trip trap længe, men gider de det?)

Ellers vil jeg bare købe endnu en atrip trap stol til lillebror

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

Mussen2

28. september 2012

Mor-til-asta-09

Mussen2 skriver:

Sidder jeres 3 og 4 årige på?

Vores datter har en trip trap stokke stol, som jeg tænker på om lillebror skal arve og hun så skal have en anden junior stol? ( jeg ved godt de knan sidde på trip trap længe, men gider de det?)

Ellers vil jeg bare købe endnu en atrip trap stol til lillebror

Pt har asta en trip trap stol... Overvejer at købe den fra ikea når hun skal være storesøster. Så lillebror/lillesøster får trip trappen og asta ikea. Og det er ikke højstolen fra ikea jeg mener, men sådan en anden høj en de har til 249,-

Anmeld

28. september 2012

Mussen2

Mor-til-asta-09 skriver:

Pt har asta en trip trap stol... Overvejer at købe den fra ikea når hun skal være storesøster. Så lillebror/lillesøster får trip trappen og asta ikea. Og det er ikke højstolen fra ikea jeg mener, men sådan en anden høj en de har til 249,-

Lige præcis de samme overvejelser jeg gør mig, men mon de sidder op på den ikea junior stol?

Anmeld

29. september 2012

Mor-til-asta-09

Mussen2 skriver:

Lige præcis de samme overvejelser jeg gør mig, men mon de sidder op på den ikea junior stol?

Det tror jeg helt sikkert asta ville gøre ihvertfald, hun vil gerne sidde på stole der ligner vores men de er for lave.. så tror hun ville synes det var sjovt og sidde på en højere stol end mor og fars

Anmeld

29. september 2012

Tip!

Min søn er knap 4 år og sidder stadig på hans trip trap stol... Det tror jeg at han vil blive ved med et år eller to endnu...

Anmeld

29. september 2012

Valle81

Her sidder de på en helt almindelig stol:0)

Anmeld

29. september 2012

Pikku Myy

Valle81 skriver:

Her sidder de på en helt almindelig stol:0)

Det gør min søn også. Han vil være som os andre

Anmeld

29. september 2012

DitteFisk

Min dreng på snart 5 sidder stadig på sin (det er dog en babydan, men næsten det samme). Tror ikke han ville kunne sidde på almindelig stol fra 3-4-års alderen Vi har lige fået en handysitt til ham, som han kan sidde på når baby kommer.

Anmeld

29. september 2012

An&Jo

her har vi den der grønne plastik højstol man kan få til den store dreng, og Johannes sidder stadig i sin "baby" højstol, men skal snart have sådan en grøn en også..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.