Problem med en forældre i vuggestuen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2012

klmf

Som en anden skrev, så er det måske muligt at hun prøvede at sige det i 'sjov' og det så bare faldt til jorden. Ellers er hun bare en dum kost

Jeg ville ikke sige noget til hende medmindre hun gjorde det igen. Tror jeg ville lade tvivlen komme hende til gode. Men jeg ville fortælle det til en pædagog og sige, at I blev kede af det på jeres barns vegne og bede dem om at være opmærksomme på de to børns interaktion. Han overskrider nok en grænse ved hende og det skal hun selvfølgelig have lov at sige fra overfor, men det skal være på en ordentlig måde.

- og glæd dig så over at du har en kærlig og sød dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

VIPpigen

Først skal du glæde dig over din utrolig kærlige søn, som lyder til at være en kærlig og betænksom storebror også.

hvad moderen angår, så ville jeg snakke med pædagogerne, og fortælle om sønnikes reaktion, at han faktisk var blevet lidt trist. Så ville jeg bede pædagogerne om at snakke med begge børn, for det sker jo i vuggestuen. Så hvis de satte sig ned alle sammen og så kunne det være både hun og ham kunne mødes på midten, så han ikke kysser hende, men måske krammer en gang i mellem

Anmeld

28. september 2012

maria_wlt

Vi ELSKER krammende og kysse drenge 

Jeg er selv ejer af en og jeg ser det KUN som et +++++

Jeg synes som andre også skriver, at du skal snakke med en af pædagogerne.. Så kan de snakke med den lille pige så hun kan af lidt værktøjer til at sige til din søn at hun ikke kan li det. 

Så skal det nok gå i orden.. 

Anmeld

28. september 2012

Troldemommi

sikke da en møgkælling at sige sadan noget til en lille dreng, det er ikke kun dine hormoner der raser, jeg sidder og har lyst til at give den mor en skideballe, og syntes ikke i skal lade hende slippe afsted med at sige sådan noget, så bliver hun jo bare ved.

Tænk at en voksen kvinde kan være så tankeløs overfor en lille dreng

Håber godt nok hun tænker sig bedre om i fremtiden og så stntes jeg ellers bare i skal nyde at have en kærlig dreng

Monica

Anmeld

28. september 2012

Mussen2

Ej, hvor upædagogisk! Og jeg kan fortælle dig man ikke behøver at have født fornylig for at blive ramt og såret over sådan en udtalelse.

Altså jeg ville ikke tage det med moderen, med mindre chancen bød sig den kommende dag eller dage og der er odds jo lig nul!

Jeg ville nævne det kort for personlae

Jeg oplever selv en svær situationlige nu, hvor min dattér leger on and off med to jævnaldernde drenge.

Den ene har jeg fornemmelsen af har været lidt tridje hjul og nu er hanbegyndt at sige skabe en træls stemning for den som bliver afleveret sidst.

Ex. Min datter komm som en sidste de fleste dage ( altså af de tre) og så begynder han at sige synge dumme x, vi gider ikke lege med x osv. Og så stemmer den anden dreng i.

Jeg har selvfølgelig talt med mindatter om et og hun klarer et flot, men det skærer da i mig.

Hvad gør jeg i den situation? Personalet har en enkelt gang set det og tog affære ved at sige de skulle hører hvad min datt sagde, nemlig lad være med det der.

Jeg har tænkt mig at nævne det for personale, hvis det fortsætter

Anmeld

28. september 2012

Tulle28

lotchen skriver:

Som en anden skrev, så er det måske muligt at hun prøvede at sige det i 'sjov' og det så bare faldt til jorden. Ellers er hun bare en dum kost

Jeg ville ikke sige noget til hende medmindre hun gjorde det igen. Tror jeg ville lade tvivlen komme hende til gode. Men jeg ville fortælle det til en pædagog og sige, at I blev kede af det på jeres barns vegne og bede dem om at være opmærksomme på de to børns interaktion. Han overskrider nok en grænse ved hende og det skal hun selvfølgelig have lov at sige fra overfor, men det skal være på en ordentlig måde.

Ja lige præcis hvad jeg tænker Synes du skal tage den med pædagogerne - sådan nogle ord rammer tidligere end man tror.

Anmeld

28. september 2012

Clisolka

lotchen skriver:

Anmeld

28. september 2012

Anonym trådstarter

Hej igen Piger!

Ihh 1000 tak for alle jeres svar/råd! Har snakket med min kæreste... og vi tænker at vi vil nævne det for pædagogerne... og ellers tager vi den med moderen, hvis situationen skulle gentage sig...

Har bare gået og spekuleret hele dagen... og hvor er det typisk at min søn skal ha smidt sådan en kommentar i hovedet lige nu hvor han har det svært med at blive storebror også... SUK!

Anmeld

28. september 2012

Moma

Anonym skriver:

Hej Piger ♥

Jeg har valgt at være Anonym da jeg ikke ønsker at blive genkendt eller udstille nogle. Men I ved nok hvem jeg er... *Ss* Måske I kan genkende måden jeg skriver på med farver osv ?! Nevermind!

Sagen er den at min kæreste kommer hjem her til morgen eftr at have afl. vores dreng i vuggestuen. Han fortæller at Pigen (lad os kalde hende A) som er ældre en vores dreng derhjemme har sagt hun ikke kan lide vores dreng fordi han kysser hende. Han er meget kærlig og vil gerne kramme og kysse. Det gider hun ikke og forståeligt nok. kan jo være ret press. Men A's mor er så på stuen da vores dreng og min kæreste kommer ind... og så siger A's mor... ÅÅÅH NEJ A, NU Kommer B (Vores dreng) Vores dreng ser helt forkert ud i hovedet... og sætter sig stille på en stol og kigger...

Hvad #¤%&amp)&%¤ bilder hun sig ind den mor? At bekræfte hendes datter I at min søn også er skide belastende? Det er da ikke ok?

Min kæreste sagde ikke noget, men han ville ønske han havde sagt et eller andet...

Hvordan ville I tackle det? Vil I tage snakken med moderen...? Ser hende jo ikke så tit? Eller ville I sige det til personalet... at hvis de oplever noget lign. igen... om de ikke kan snakke med moderen?

Hjælp mig! Blev helt knust da jeg hørte det... og ja mine hormoner raser har jo lige født (en lille pige på 3 timer) = Så ved nogle af jer  nok hvem jeg er *S*

Snøøft fra en lidt trist Mor ♥

Kan godt forstå du blev ramt af den kommentar. Altså helt ærligt om den er sagt i sjov eller ikke så kunne den ikke være mere upassende. Kan slet ikke komme mig over at et voksent menneske kan finde på at sige sådan noget foran et barn.

De andre har vist skrevet hvad du kunne gøre. Så stort kram herfra! 

Anmeld

28. september 2012

Anonym trådstarter

Moma skriver:

Kan godt forstå du blev ramt af den kommentar. Altså helt ærligt om den er sagt i sjov eller ikke så kunne den ikke være mere upassende. Kan slet ikke komme mig over at et voksent menneske kan finde på at sige sådan noget foran et barn.

De andre har vist skrevet hvad du kunne gøre. Så stort kram herfra! 

Takker for KRAMMEREN

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.