forkølelsessår :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2012

Lauras mor

Storms-Mor skriver:

ligeså snart der er SÅR på , smitter det ikke mere (sagde min gæste læge) - da jeg havde fået et KÆMPE et ved næsen..

og det hjælper kun at smøre det, hvis man gør det imens der er den "prikkende, stikkende" fornemmelsen.. (sagde min gæste læge)

Glæder mig til der kommer sår på så, for det er meget svært ikke at kysse hende

Jeg smurte det allerede, da der var prikkende fornemmelse, men det kom alligevel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

Lauras mor

lhn89 skriver:

Du må (som de andre også siger) IKKE kysse hende.

Jeg har næsten lige haft det, selvom jeg tænkte over det, så kom jeg alligevel til at smitte hende  

Hun blev utrolig syg! (hun er 17 mdr.) hendes tandkød blev helt rødt og hævet (hendes fortænder var næsten het væk) der skulle ingen ting til før det begyndte at bløde. I mundvigen havde hun små blæner. Hun var konstant ked af det og kunne intet spise. Sådan var hun i en uge. 

Vi fik af vide at det åbenbart er MEGET slemt, hvis de får det som små - heldigvis skulle det kun være så slemt den første gang 

Øv for den da

Anmeld

28. september 2012

livhemdrup

LouiseBP skriver:

Øv, jeg har lige fået et forkølelsessår på læben. Det har ellers holdt sig væk i mere end 1 år.

Jeg plejer jo at kysse og "prutte" på min datter. Det skal jeg vel ikke gøre nu? så smitter jeg vel hende?

Nogen, der har nogle gode råd til at få det væk hurtigt igen?

Jeg lider ekstremt af det. Jeg får zovir eller akrevir i pille form da det hjælper bedre. 

Anmeld

28. september 2012

Mathilde

Jeg har også problemer med forkølelsessår af og til. Faktisk har jeg to lige nu

Jeg undlader at kysse Celina og dele glas og lign. og så smør jeg med Zovir med det samme jeg mærker der er noget på vej..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.