forkølelsessår :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.023 visninger
13 svar
0 synes godt om
27. september 2012

Lauras mor

Øv, jeg har lige fået et forkølelsessår på læben. Det har ellers holdt sig væk i mere end 1 år.

Jeg plejer jo at kysse og "prutte" på min datter. Det skal jeg vel ikke gøre nu? så smitter jeg vel hende?

Nogen, der har nogle gode råd til at få det væk hurtigt igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

Tabula Rasa

LouiseBP skriver:

Øv, jeg har lige fået et forkølelsessår på læben. Det har ellers holdt sig væk i mere end 1 år.

Jeg plejer jo at kysse og "prutte" på min datter. Det skal jeg vel ikke gøre nu? så smitter jeg vel hende?

Lad endelig være at kysse hende, ja! Jeg har samme problem pt. Og nogen gange kommer jeg til at kysse hende på kinden af ren refleks Men se at smør det med noget creme, så du kan komme det til livs

Anmeld

27. september 2012

Lauras mor

Tabula Rasa skriver:

Lad endelig være at kysse hende, ja! Jeg har samme problem pt. Og nogen gange kommer jeg til at kysse hende på kinden af ren refleks Men se at smør det med noget creme, så du kan komme det til livs

Øv det bliver svært ikke at kysse hende

Har smurt med det der zovir, men synes bare det går sååå langsomt med at hele

Anmeld

27. september 2012

Tabula Rasa

LouiseBP skriver:

har du prøvet et andet mærke? der er nogen af dem der virker bedst hvis man smører når man begynder at mærke det prikker, og andre der virker bedst når først det er i udbrud

Anmeld

27. september 2012

Lauras mor

Tabula Rasa skriver:

har du prøvet et andet mærke? der er nogen af dem der virker bedst hvis man smører når man begynder at mærke det prikker, og andre der virker bedst når først det er i udbrud

Hmm, jeg må vidst hellere tage på apoteket imorgen

Anmeld

27. september 2012

morethanperfect

LouiseBP skriver:

Ikke kys hende ..

Zovir virker bedst FØR såret kommer .. Desværre .. Tror du må forhøre dig på apoteket hvad der er bedst .  

Anmeld

28. september 2012

louise8723

LouiseBP skriver:

Køb zoviduo istedet virker meget bedre

Anmeld

28. september 2012

Lauras mor

louise8723 skriver:

Køb zoviduo istedet virker meget bedre

Okay, det vil jeg prøve Tak!

Anmeld

28. september 2012

Moar2011

ligeså snart der er SÅR på , smitter det ikke mere (sagde min gæste læge) - da jeg havde fået et KÆMPE et ved næsen..

og det hjælper kun at smøre det, hvis man gør det imens der er den "prikkende, stikkende" fornemmelsen.. (sagde min gæste læge)

Anmeld

28. september 2012

lhn89

Du må (som de andre også siger) IKKE kysse hende.

Jeg har næsten lige haft det, selvom jeg tænkte over det, så kom jeg alligevel til at smitte hende  

Hun blev utrolig syg! (hun er 17 mdr.) hendes tandkød blev helt rødt og hævet (hendes fortænder var næsten het væk) der skulle ingen ting til før det begyndte at bløde. I mundvigen havde hun små blæner. Hun var konstant ked af det og kunne intet spise. Sådan var hun i en uge. 

Vi fik af vide at det åbenbart er MEGET slemt, hvis de får det som små - heldigvis skulle det kun være så slemt den første gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.