ondt forneden :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

Ryberg

SussieThyssen skriver:

Hvad hvis andre skifter ham, når du ikke er der?

Det er det samme uanset hvem det er, og hvem der er til stede.. selv dagplejen har problemet..

Indimellem har han blå mærker på lårene af den "magtanvendelse" vi skal bruge for at holde ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

Muhmi

SussieThyssen skriver:

Ja...det tænker jeg også...den røg lige ind med det samme

Men bliver de ikke vaccineret mod det eller er det først senere??

Kærligst
Sussie

Jo det er i den 2. vaccine de får tror jeg nok.. Hehe

Men læste mig lige frem til at fåresyge kun sidder i pungen hos voksne mænd, ikke børn..

Anmeld

27. september 2012

Muhmi

Anonym skriver:

syntes jeg kan finde at det er i hovedet

Det er det også, når det er børn, jeg havde bare misforstået, fordi jeg netop har hørt det rammer pungen, men det er først når de er over teenage-alderen

Anmeld

27. september 2012

SussieThyssen

KittyGirl skriver:

Det er det samme uanset hvem det er, og hvem der er til stede.. selv dagplejen har problemet..

Indimellem har han blå mærker på lårene af den "magtanvendelse" vi skal bruge for at holde ham

Hvor gammel er han?

Anmeld

27. september 2012

Ryberg

SussieThyssen skriver:

Hvor gammel er han?

han fyldt 2 år i maj

Anmeld

27. september 2012

Klematis

MFR: mæslinger, fåresyge, røde hunde.
Sjældne tilfælde kan man nu alligevel godt få det.

Jeg tror nu ikke det er fåresyge.
Tror han måske har en forsnævret forhud. Den kan blive lidt betændt. Mon der er rødt?

Anmeld

27. september 2012

SussieThyssen

Muhmi skriver:

Jo det er i den 2. vaccine de får tror jeg nok.. Hehe

Men læste mig lige frem til at fåresyge kun sidder i pungen hos voksne mænd, ikke børn..

Du kan tro den kan sidde i pungen..dengang det var før, inden man indførte MFR, min generation, der fik vi jo alle sammen som regel foresyge, og masser af drengekunne dårligt gå fordi deres testikler hævede så voldsomt når de fik det.

Min legekammerat kunne hverken krybe eller gå i en hel uge den stakkel.

Anmeld

27. september 2012

SussieThyssen

KittyGirl skriver:

han fyldt 2 år i maj

Hmm...hvad med at prøve at smide bleen og se om det kan hjælpe på traumet.

Den lille stakkel, der må da være noget helt vildt han har oplevet...hvor længe har det stået på?

Anmeld

27. september 2012

Ryberg

SussieThyssen skriver:

Hmm...hvad med at prøve at smide bleen og se om det kan hjælpe på traumet.

Den lille stakkel, der må da være noget helt vildt han har oplevet...hvor længe har det stået på?

Vi har prøvet at lade ham være uden ble, og det går også fint.. men når han så laver stort på gulvet og skal vaskes, har vi MEGET større ballade end hvis han havde haft ble på.

Vi har prøvet at øve potte med ham, men i det øjeblik hans tissemand rammer eller lign. går han i panik, rejser sig og løber.

Det har stået på siden medium maj 2011.

Vi er igang med en stor "psykisk" proces, med at putte pudder på hans lår, mave, tissemand, numse hver gang vi skifter ham - da han synes det er dejligt. (for at vænne ham til den lette berøring)

Når han kun har tisset - vasker vi ham ikke, det sagde SSP at det gjorde IKKE noget.. medmindre han er drivvåd. Hellere minimere de dårlige oplevelser.

Når han er i bad vasker vi ham heller ikke for neden, for han bliver blødt op af vandet - også et råd fra SSP.

Og de her tiltag - har hjulpet LIDT...

Er meget spændt på hvad de siger d.10..

og undskyld til trådstarter for at fylde din tråd

Anmeld

27. september 2012

SussieThyssen

KittyGirl skriver:

Vi har prøvet at lade ham være uden ble, og det går også fint.. men når han så laver stort på gulvet og skal vaskes, har vi MEGET større ballade end hvis han havde haft ble på.

Vi har prøvet at øve potte med ham, men i det øjeblik hans tissemand rammer eller lign. går han i panik, rejser sig og løber.

Det har stået på siden medium maj 2011.

Vi er igang med en stor "psykisk" proces, med at putte pudder på hans lår, mave, tissemand, numse hver gang vi skifter ham - da han synes det er dejligt. (for at vænne ham til den lette berøring)

Når han kun har tisset - vasker vi ham ikke, det sagde SSP at det gjorde IKKE noget.. medmindre han er drivvåd. Hellere minimere de dårlige oplevelser.

Når han er i bad vasker vi ham heller ikke for neden, for han bliver blødt op af vandet - også et råd fra SSP.

Og de her tiltag - har hjulpet LIDT...

Er meget spændt på hvad de siger d.10..

og undskyld til trådstarter for at fylde din tråd

Jamen lille stakkel.
Håber de finder ud af noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.