ondt forneden :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.836 visninger
26 svar
0 synes godt om
27. september 2012

Anonym trådstarter

Min søn har så MEGA ondt i sine testikler/pungen, han hyler, skriger og vil ikke ha skiftet ble, fordi han ikke vil ha man tørrer ham på pungen min stakkels lille dreng..

men er der andre som har oplevet det med jeres børn på 2 år?

eller nogen som ved hvad det kan være?

Ringer dog til lægen i morgen, men ville bare høre om der sad nogen her og vidste noget om det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

Muhmi

Det første jeg tænker er fåresyge...

Men ring til lægen, det skal da helt klart tjekkes

Anmeld

27. september 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

fåresyge?? i testiklerne?

Anmeld

27. september 2012

Muhmi

Anonym skriver:

fåresyge?? i testiklerne?

Så vidt jeg har hørt så sidder fåresyge i testiklerne... Hmm.. Vil lige tjekke

Anmeld

27. september 2012

Muhmi

Muhmi skriver:

Sorry, det er kun voksne mænd hvor det går i testiklerne... 

Anmeld

27. september 2012

Ryberg

Altså nu ved jeg jo ikke om det er det samme..

Men vi har haft det sådan i lidt over et år nu, at Lasse skriger, vrider sig osv. når vi vil vaske ham ved tissemanden - han kan slet ikke have det.. og vil ikke have skiftet ble.
I det øjeblik bleen er på er der ingenting...

Første gang jeg var ved lægen med ham, sagde lægen det bare var en "fase" og vi bare skulle ride den af...

Men her efter et år og det kun er blevet værre har jeg så gået helt til bunds i det...

Har været til tværfaglig møde med SSP og en psykolog og snakket om redskaber - hvis nu det er et "traume" han har...

og lægen har denne gang videresendt mig til urologisk ambulatorium på Skejby hvor jeg skal op med ham d.10 oktober for at få tjekket om der er noget galt med ham fysisk.

Det jeg nok ville med alt den forklaring, er at sige, at jeg forstår dig, og for mig, virker det også som om at Lasse har ONDT... men jeg har ingen forklaring på det.. endnu...

Anmeld

27. september 2012

SussieThyssen

Muhmi skriver:

Ja...det tænker jeg også...den røg lige ind med det samme

Men bliver de ikke vaccineret mod det eller er det først senere??

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. september 2012

SussieThyssen

KittyGirl skriver:

Altså nu ved jeg jo ikke om det er det samme..

Men vi har haft det sådan i lidt over et år nu, at Lasse skriger, vrider sig osv. når vi vil vaske ham ved tissemanden - han kan slet ikke have det.. og vil ikke have skiftet ble.
I det øjeblik bleen er på er der ingenting...

Første gang jeg var ved lægen med ham, sagde lægen det bare var en "fase" og vi bare skulle ride den af...

Men her efter et år og det kun er blevet værre har jeg så gået helt til bunds i det...

Har været til tværfaglig møde med SSP og en psykolog og snakket om redskaber - hvis nu det er et "traume" han har...

og lægen har denne gang videresendt mig til urologisk ambulatorium på Skejby hvor jeg skal op med ham d.10 oktober for at få tjekket om der er noget galt med ham fysisk.

Det jeg nok ville med alt den forklaring, er at sige, at jeg forstår dig, og for mig, virker det også som om at Lasse har ONDT... men jeg har ingen forklaring på det.. endnu...

Hvad hvis andre skifter ham, når du ikke er der?

Anmeld

27. september 2012

Muhmi

Fandt det her som måske kunne hjælpe lidt med at afklare hvad det evt. kunne være

http://patienthaandbogen.dk/mend/symptomer/smerter-hevelse-og-udfyldninger-i-pungen-2370.html

Anmeld

27. september 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

syntes jeg kan finde at det er i hovedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.