Har akut brug for råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

Hej piger..

Hvad gør man lige hvis man har set nogle beskeder på facebook, som ens kæreste har skrevet med en anden pige, som virkelig ligger op til et knald.... er fuldstændig i chok!

Og ikke nok med det bliver jeg svinet til som en ung, dum, trodspig pige (aldersforskel 6 år), som er død jaloux...

HJÆLP.... Ved ikke hvordan jeg skal gribe det an, og at jeg har læst hans private beskeder....

KONFRONTER ham!!! Andet er du da ikke tjent med, det er da ikke fedt at gå rundt med en knude i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

Benjamins'mor

Puha, jeg ville slet ikke have et problem med at sige noget, hvis det var mig var jeg gået fuldstændigt amok. Han skulle bare vide hvad for en idiot han var.
Og så var han helt sikkert røget på røven ud.

Anmeld

28. september 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Man ryster først på hoved af ham,bag efter går man lige så stille ud i køkkenet,og tager en stor sort sæk,går i soveværselt,åbner klædeskabet,kommer hans tøj i sækken,stiller den ud foran døren,går tilbage til stuen,griber telefonen,og ringer til låsesmede,som man beder komme med det samme,når låse smeden er gået,lukker og låser man døren,og kigger sig aldrig tilbage igen.  

Anmeld

28. september 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
mea skriver:

Man ryster først på hoved af ham,bag efter går man lige så stille ud i køkkenet,og tager en stor sort sæk,går i soveværselt,åbner klædeskabet,kommer hans tøj i sækken,stiller den ud foran døren,går tilbage til stuen,griber telefonen,og ringer til låsesmede,som man beder komme med det samme,når låse smeden er gået,lukker og låser man døren,og kigger sig aldrig tilbage igen.  

Hahaha ! NEMLIG!

Anmeld

29. september 2012

JakobM

Et styk røvhul!

Ud med ham, man skal behandle kvinder ordentligt!

En kvinde kan ende med at være din kone, eneste ene og mor til dit barn..

Han fortjener intet af det med dig.

Det gælder så også kvinder hvis de har sex med en anden eller flirter med noget seksualitet inde i det!

Du kan finde bedre

Desuden så "kan hun/han gøre det en gang kan hun/han gøre det igen".. 

Anmeld

29. september 2012

Deaktiveret profil

Anonym skriver:

Hej piger..

Hvad gør man lige hvis man har set nogle beskeder på facebook, som ens kæreste har skrevet med en anden pige, som virkelig ligger op til et knald.... er fuldstændig i chok!

Og ikke nok med det bliver jeg svinet til som en ung, dum, trodspig pige (aldersforskel 6 år), som er død jaloux...

HJÆLP.... Ved ikke hvordan jeg skal gribe det an, og at jeg har læst hans private beskeder....

Tag fat i ham, snak med ham??? Give ham en skideballe for det han gør??? 

Måske der er en grund til han gør det? - Gir i nok opmærksomhed til hinanden, er jeres liv gået i stå, eller er alt bare blevet alm. hverdagsagtig?? 

Jeg havde taget en snak med ham, for det er fandme ikke i orden!!!

Anmeld

29. september 2012

Deaktiveret profil

JakobM skriver:

Et styk røvhul!

Ud med ham, man skal behandle kvinder ordentligt!

En kvinde kan ende med at være din kone, eneste ene og mor til dit barn..

Han fortjener intet af det med dig.

Det gælder så også kvinder hvis de har sex med en anden eller flirter med noget seksualitet inde i det!

Du kan finde bedre

Desuden så "kan hun/han gøre det en gang kan hun/han gøre det igen".. 

Helt enig... En gang utro = altid utro! Ud med dem!! 

Anmeld

29. september 2012

Deaktiveret profil

mea skriver:

Puha... Du har sku ret, jeg havde nok ændret nogle af tingene i dit svar, til noget værre for at få ham til at føle sig som et dårligt menneske.. 

Anmeld

29. september 2012

Monski

Jeg har lige stået i samme situation! Jeg konfronterede ham med hvad jeg vidste - på en meget pæn måde.
Han blev ekstremt sur og slog op dagen efter ..
Mit bedste råd er sig til ham hvad du ved, eller hentyd til det, han reaktion viser 100% hvor han står.
Og så lige et kæmpe kram til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.