Har akut brug for råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.702 visninger
18 svar
0 synes godt om
27. september 2012

Anonym trådstarter

Hej piger..

Hvad gør man lige hvis man har set nogle beskeder på facebook, som ens kæreste har skrevet med en anden pige, som virkelig ligger op til et knald.... er fuldstændig i chok!

Og ikke nok med det bliver jeg svinet til som en ung, dum, trodspig pige (aldersforskel 6 år), som er død jaloux...

HJÆLP.... Ved ikke hvordan jeg skal gribe det an, og at jeg har læst hans private beskeder....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

twinboys

Anonym skriver:

Hej piger..

Hvad gør man lige hvis man har set nogle beskeder på facebook, som ens kæreste har skrevet med en anden pige, som virkelig ligger op til et knald.... er fuldstændig i chok!

Og ikke nok med det bliver jeg svinet til som en ung, dum, trodspig pige (aldersforskel 6 år), som er død jaloux...

HJÆLP.... Ved ikke hvordan jeg skal gribe det an, og at jeg har læst hans private beskeder....

Ryster på hovedet af ham... Hvad er han for en klaphat... Jeg ville tage snakken med ham og så smide ham ud... Han er ikke værd at samle på...

Majbritt

Anmeld

27. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg er helt ude af den, ved slet ikke hvad jeg skal sige til ham. Og han er endda herhjemme

Anmeld

27. september 2012

louise8723

Ville helt klart konfrontere ham

Anmeld

27. september 2012

modesty

Kan du prøve at beskrive lidt mere i detaljer hvad der stod?

Anmeld

27. september 2012

Muhmi

Ville gerne høre hvad der specifikt stod, for at se om jeg tolker det ligesom du gør...

Prøv, indtil vidre, at slå koldt vand i blodet og lad os guide dig igennem, inden du farer i flint, for den kan komme ti-fold lige tilbage i face på dig, for at have kigget i hans beskeder

Anmeld

27. september 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hej piger..

du skal prøve at slå koldt vand i blodet, og vente med at konfrontere ham til du er sten sikker på der rent faktisk står det du tror i de beskeder, og det ikke "bare" er dig der mistolker det - det ville være nemmere for os at hjælpe hvis vi vidste lidt mere præcist hvad der stod

Anmeld

27. september 2012

AnonymMor

Anonym skriver:

Hej piger..

Som dag tolker det så er det pigen der ligger op til din kæreste. Hvordan reagere og svare din kæreste på det ?? 

Er det pigen eller din kæreste der skriver sådan om dig ?? Hvis det er ham ville jeg nok lige høre ham om hvad der gør at han snakker så grimt og sin egen kæreste 

Tror du bliver nød til at tage snakken med ham og høre hvad han har og sige om det hele og så tage den derfra.... 

Hvordan har du set de beskeder ?? 

Anmeld

27. september 2012

TeamRocket

Er du vildt jaloux ? Jeg tænker mere hvis du går i hans beskeder er der måske noget om det ?
Men ja jeg var da gået helt agurk hvis min mand lagde op til et knald med en anden og udstillede mig på den måde.

Anmeld

27. september 2012

maria_wlt

Ud med ham.. Vil du gerne være sammen med sådan en person? Nej vel.. Man vil gerne være den eneste.. 

Alt for mange bliver ved sådan en type og de er SLET ikke det værd..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.