Bivirkninger ved næsespray (Synarela)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.990 visninger
18 svar
0 synes godt om
27. september 2012

**Ønskebabyen

Hej piger

Jeg var idag til sidste samtale ang. den medicin jeg skal have her i vores behandlingsforløb (ICSI med lang protokol)

Først skal jeg starte på næsespray - Synarela

Dernæst næsespray og en sprøjte der hedder Gonal-F (som gør at mine æg vokser sig store og fine)

Så skal jeg tage en enkelt sprøjte der hedder Ovitrelle, som er ægløsningssprøjten

Og til sidst Crinone, som skal give bedre muligheder for at ægget sætter sig fast, når det er lagt op igen

Jeg google lige Synarela (næsesprayen) og kom ind på netdoktor. Her står der hvad bivirkniner der er, og jeg faldt hurtigt over 2 under Meget almindelige (over 10%) som er formindskede bryster og Vægtøgning.

PUHHH, man skal altså lade være at gå ind og læse sådanne steder. Jeg har overhovedet ikke brug for mindre bryster - de er sku rigeligt små i forvejen efter egen mening. Og vægtøgning? Ja hvilken kvinde ønsker dog det?

Så piger - hvad havde I af bivirkninger ved næsesprayen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

modesty

Ingen. 

Anmeld

27. september 2012

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Hej piger

Jeg var idag til sidste samtale ang. den medicin jeg skal have her i vores behandlingsforløb (ICSI med lang protokol)

Først skal jeg starte på næsespray - Synarela

Dernæst næsespray og en sprøjte der hedder Gonal-F (som gør at mine æg vokser sig store og fine)

Så skal jeg tage en enkelt sprøjte der hedder Ovitrelle, som er ægløsningssprøjten

Og til sidst Crinone, som skal give bedre muligheder for at ægget sætter sig fast, når det er lagt op igen

Jeg google lige Synarela (næsesprayen) og kom ind på netdoktor. Her står der hvad bivirkniner der er, og jeg faldt hurtigt over 2 under Meget almindelige (over 10%) som er formindskede bryster og Vægtøgning.

PUHHH, man skal altså lade være at gå ind og læse sådanne steder. Jeg har overhovedet ikke brug for mindre bryster - de er sku rigeligt små i forvejen efter egen mening. Og vægtøgning? Ja hvilken kvinde ønsker dog det?

Så piger - hvad havde I af bivirkninger ved næsesprayen?

Jeg fik suprecur, så kan desværre ikke hjælpe dig men opper lige og håber der er andre der har erfaringer!

Jeg tog ikke på, og mine bryster er bestemt ikke blevet mindre! Og hvis jeg kunne delte jeg gerne lidt ud

Anmeld

27. september 2012

Putomanen

Jeg oplevede hovedpine, følelsen af at være ved at blive syg og jeg blev lettere depressiv jo længere jeg havde taget det. Ud over det, var der ikke de store bivirkninger.

Det er meget få, som oplever alvorlige bivirkninger, så prøv ikke at bekymre dig for meget over det  Selvom det kan være rigtig svært..

Anmeld

27. september 2012

Nessie

Jeg har taget lidt på ved hver behandling, man skal ikke kunne sige om det lige var næsesprayen der gjorde det

Fik hedeture ved næsespray, og ellers ingen bivirkninger

Anmeld

27. september 2012

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Jeg fik suprecur, så kan desværre ikke hjælpe dig men opper lige og håber der er andre der har erfaringer!

Jeg tog ikke på, og mine bryster er bestemt ikke blevet mindre! Og hvis jeg kunne delte jeg gerne lidt ud

Okay, og tak for svar alligevel

Anmeld

27. september 2012

**Ønskebabyen

modesty skriver:

Ingen. 

Sygeplejersken fortalte godt nok, at der var mange der ingen bivirkninger fik af den, så jeg krydser virkelig fingre for at jeg er en af dem!

Anmeld

27. september 2012

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Jeg oplevede hovedpine, følelsen af at være ved at blive syg og jeg blev lettere depressiv jo længere jeg havde taget det. Ud over det, var der ikke de store bivirkninger.

Det er meget få, som oplever alvorlige bivirkninger, så prøv ikke at bekymre dig for meget over det  Selvom det kan være rigtig svært..

Lige nu er jeg bare allermest spændt på at komme igang

Jeg er forberedt på at der kan opstå bivirkninger, men jeg/vi bliver jo bare nødt til at tage det som det kommer

Tusind tak for dit svar.

Anmeld

27. september 2012

**Ønskebabyen

Nessie skriver:

Jeg har taget lidt på ved hver behandling, man skal ikke kunne sige om det lige var næsesprayen der gjorde det

Fik hedeture ved næsespray, og ellers ingen bivirkninger

Jeg er en værre frossenpind, så hedeturene kan bare komme an hihi

Anmeld

27. september 2012

modesty

**Ønskebabyen skriver:

Sygeplejersken fortalte godt nok, at der var mange der ingen bivirkninger fik af den, så jeg krydser virkelig fingre for at jeg er en af dem!

Jeg var også meget positivt overrasket. Hedeture ved nedregulering var det eneste, og det var ikke engang særlig slemt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.