Isabella_mor skriver:
her for 10 minutter siden var jeg ude og gå en tur med min hund, jeg havde villads i klapvognen og jeg gik vores sædvanelige tur rundt om de sædvanelige bygninger.. henne ved IRMA var der så nogle stillads arbejdere igang med at pille et stillads ned, og idet jeg lige er gået forbi dem under stilladset (de havde ikke spærret af, så jeg går ud fra at det er helt i orden at gå igennem) hører jeg en af dem sige "sikke et møgøre der gik forbi der" og så var der en anden der kommenterede "ja for ikke at tale om hunden" jeg kan godt sige jer at jeg blev godtnok ramt, jeg finder mig virkelig ikke i den slags og så fra en flok mænd jeg slet overhovedet ikke kender mig.! så jeg vendte om på stedet og så gik jeg tilbage, og så sagde jeg " UNSKYLD MIG.!! MEN HVORDAN ER DET LIGE I TALER TIL FREMMEDE MENNESKER.!! HVAD FANDEN ER DET FOR EN NEDLADENDE KOMMENTAR AT KOMME MED, DET VAR GODTNOK BARNLIGT, HVAD I ALVERDEN BILDER I JER IND?"
og de stod bare lammet og vidste ikke hvad de skulle sige, hvor den ene så siger "øhh jeg ved ikke hvad du taler om, hvilken kommentar!" jeg svarede igen at " I ved udemærket godt hvad jeg taler om. og så vendte jeg mig om og GIK.!!! 

jeg har ALDRIG kendt mage til sådan en nedladende kommentar fra nogle jeg bare går forbi.. og jeg smilede endda da jeg gik forbi dem, som jeg smiler til ALLE jeg går forbi fordi sådan er jeg.!!
syntes godtnok det var lidt for meget... Jeg var TÆT på bare at gå videre og lade som om at det ikke var sket. men jeg tænkte bare DET SKAL FANME VÆRE LØGN.!!
hvad havde i andre gjort i sådan en situation. jeg ved godt jeg er enorm let at provokere disse dage (skal snart have mit lort!) men jeg vil seriøst ikke finde mig i at en flok respektløse stilladsarbejdere skal stå og fyre håndværkerjokes af om tilfeldigt forbipasserende i et sådant toneleje at dem der går forbi ikke kan undgå at høre det.!! jeg blev godtnok rasende.!