Jeg er i Chok!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

jydeinden

Dot D skriver:

Sådan nogle klaphatte, godt du sagde noget til dem

Jeg er jo ikke jordens mindste, men absolut heller ikke den største, men en dag jeg er på vej ind til vores lokale brugs, så holder der en bil med fire unge mænd, den ene er på vej ind i bilen, og han kigger på mig og siger: De har udsolgt af Nupo... Så kunne jeg ikke dy mig, så jeg kiggede bare på ham og sagde: Og du har en lille tissemand

Så gik jeg ind i brugsen, og kunne høre hans venner grine af ham bagved mig

respekt... hvis han er grov i munden så skal du bare være det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

jydeinden

Isabella_mor skriver:

jeg rasede indeni. men jeg talte faktisk ikke med store bogstaver... så holdt tonen pæn... puha der skulle MEGET selvbehærskelde til.. 

jeg ville nogen gange ønske at jeg selv havde så meget mod til at sige den slags.. men omvendt her sker det med jævne mellemrum, og jeg gider bare ikke sige noget hver eneste gang, for man føler lidt at man så til sidst blive sådan en sur mokke

Anmeld

27. september 2012

Isabella_mor

Linsi skriver:

fatter ikk mennesker kan finde på det... jeg havde reageret på samme måde, og havde ringet til stilladse firmaet for at fortælle hvad de siger om andre mennesker i deres arbejdstid. Sikke nogle kvajpander

Det kom jeg også i tanke om, men det er så forbi nu.! skidt med det.. jeg tror simpelthen bare de havde brug for at få en lille opsang.

Anmeld

27. september 2012

Isabella_mor

jydeinden skriver:

jeg ville nogen gange ønske at jeg selv havde så meget mod til at sige den slags.. men omvendt her sker det med jævne mellemrum, og jeg gider bare ikke sige noget hver eneste gang, for man føler lidt at man så til sidst blive sådan en sur mokke

jeg har ALDRIG før gjort noget lignende.. det her var min aller første gang... jeg er nemlig ved at øve mig i at sige fra og den slags... 

Anmeld

27. september 2012

Levi&LilysMor

Isabella_mor skriver:

her for 10 minutter siden var jeg ude og gå en tur med min hund, jeg havde villads i klapvognen og jeg gik vores sædvanelige tur rundt om de sædvanelige bygninger.. henne ved IRMA var der så nogle stillads arbejdere igang med at pille et stillads ned, og idet jeg lige er gået forbi dem under stilladset (de havde ikke spærret af, så jeg går ud fra at det er helt i orden at gå igennem) hører jeg en af dem sige "sikke et møgøre der gik forbi der" og så var der en anden der kommenterede "ja for ikke at tale om hunden" jeg kan godt sige jer at jeg blev godtnok ramt, jeg finder mig virkelig ikke i den slags og så fra en flok mænd jeg slet overhovedet ikke kender mig.! så jeg vendte om på stedet og så gik jeg tilbage, og så sagde jeg " UNSKYLD MIG.!! MEN HVORDAN ER DET LIGE I TALER TIL FREMMEDE MENNESKER.!! HVAD FANDEN ER DET FOR EN NEDLADENDE KOMMENTAR AT KOMME MED, DET VAR GODTNOK BARNLIGT, HVAD I ALVERDEN BILDER I JER IND?"

og de stod bare lammet og vidste ikke hvad de skulle sige, hvor den ene så siger "øhh jeg ved ikke hvad du taler om, hvilken kommentar!" jeg svarede igen at " I ved udemærket godt hvad jeg taler om. og så vendte jeg mig om og GIK.!!! 

jeg har ALDRIG kendt mage til sådan en nedladende kommentar fra nogle jeg bare går forbi.. og jeg smilede endda da jeg gik forbi dem, som jeg smiler til ALLE jeg går forbi fordi sådan er jeg.!! 

syntes godtnok det var lidt for meget... Jeg var TÆT på bare at gå videre og lade som om at det ikke var sket. men jeg tænkte bare DET SKAL FANME VÆRE LØGN.!! 

hvad havde i andre gjort i sådan en situation. jeg ved godt jeg er enorm let at provokere disse dage (skal snart have mit lort!) men jeg vil seriøst ikke finde mig i at en flok respektløse stilladsarbejdere skal stå og fyre håndværkerjokes af om tilfeldigt forbipasserende i et sådant toneleje at dem der går forbi ikke kan undgå at høre det.!! jeg blev godtnok rasende.! 

Ville have gjort det samme som dig 

Jeg smiler ikke til alle jeg går forbi, fordi jeg kan se hvordan de ser ned på mig , idioter!

Anmeld

27. september 2012

jydeinden

Isabella_mor skriver:

jeg har ALDRIG før gjort noget lignende.. det her var min aller første gang... jeg er nemlig ved at øve mig i at sige fra og den slags... 

absolut en god ting

synes da også det var en meget grov tone.. og utroligt man kan have et behov for at råbe den slags ud til gud og hver mand folk er sære nu om dage

Anmeld

27. september 2012

Isabella_mor

SussieThyssen skriver:

Jeg tror nu også jeg havde vendt om og konfronteret dem, og det uden at være PMS.  

Utroligt som folk kan opføre sig i vore dage.
Jeg tror nu nok at jeg ville være blevet så vred, at jeg ville finde ud af firmaet bag, og have kontaktet dem, og stille og kultiveret spørge dem, om de er klar over hvordan deres ansatte taler om folk når de er på arbejde.
Og så fortælle om episoden. 

ja det kom jeg først i tanke om bagefter... men jeg tænker måske at de sikkert allerede sidder og har smårøde øre allerede... 

Anmeld

27. september 2012

Isabella_mor

jydeinden skriver:

absolut en god ting

synes da også det var en meget grov tone.. og utroligt man kan have et behov for at råbe den slags ud til gud og hver mand folk er sære nu om dage

jeg forstår slet ikke hvad det er der får folk til sen slags.. men de må jo have nogle problemer med sig selv..

Anmeld

27. september 2012

SussieThyssen

Isabella_mor skriver:

ja det kom jeg først i tanke om bagefter... men jeg tænker måske at de sikkert allerede sidder og har smårøde øre allerede... 

Det må man da håbe 

Anmeld

27. september 2012

Zafir

AI hvad sker der?!... Man kan skuda ikke sige et møgøre om en der går forbi... Som man overhovedet ikke har haft nogen interaktion med eller kender på nogen måde...

Jeg tror godtnok også jeg var blevet gal/såret, men jeg tror jeg havde haft svært ved at reagere på det. Det var rigtig flot at du gjorde det!!!!...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.